Jomshof
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
"Islam är en avskyvärd religion".
Vad tycker ni om uttalandet.
Personligen håller jag med fullständigt. Koranen är bland de värsta böckerna jag läst... och Islams principer i Sharialagarna är fruktansvärda.
Vad säger ni?
Vet inte, då du gav upp argumentet.
Men först måste du återge vem man visa bild på och vem man inte visar.(Och här pratar vi om fall, inte hudfärg.)
Har du källa på vem man har visat bild på., annars blir ju det ingen argumentation alls.
Lambertz?
Nej, det är du som behöver läsa upp dig.
Källa tack på att det sker att man visar vita som beskrivet!
Vet inte, då du gav upp argumentet.
Men först måste du återge vem man visa bild på och vem man inte visar.(Och här pratar vi om fall, inte hudfärg.)
Har du källa på vem man har visat bild på., annars blir ju det ingen argumentation alls.
Lambertz?
Nej, det är du som behöver läsa upp dig.
Källa tack på att det sker att man visar vita som beskrivet!
Det är du som påstod att vita är inte pixlade och invandrarna är.
Så vilka vita är publicerade, det är trots allt ditt påstående och som kom först.
Vet du vad jag anar här?
Jo, det är att du inte ens vet om det existerar ett exempel ens.
Så visar det sig att du inte ger exempel, så betyder ju det att jag har rätt och att du inte kan påvisa annat.
Utan detta svaret så tar jag det som att det är ett fallerad argumentation du gav, och att du insåg att du har fel.
Dock verkar det som du inte ens vet varför man publicerar bild och när man inte gör och pixlar det.
Det är du som påstod att vita är inte pixlade och invandrarna är.
Så vilka vita är publicerade, det är trots allt ditt påstående och som kom först.
Vet du vad jag anar här?
Jo, det är att du inte ens vet om det existerar ett exempel ens.
Så visar det sig att du inte ger exempel, så betyder ju det att jag har rätt och att du inte kan påvisa annat.
Utan detta svaret så tar jag det som att det är ett fallerad argumentation du gav, och att du insåg att du har fel.
Dock verkar det som du inte ens vet varför man publicerar bild och när man inte gör och pixlar det.
Det är andra artister och vänner till som tagit plockat ut Yasin.
Även har Yasin deltagit i denna process genom diskutera sin situation och därmed förverkat sin anonymitet.
Så jag väntar på ett exempel av dig, och det komiska är att både Lambertz och Yasin har bägge gått ut själva.
Vill du ha en chans till efter denna miss?
För det finns faktiskt exempel på detta när man publicerar utan medgivande, även om de är mycket få.
Det finns ett fall där större delen av media gick ut med dessa uppgifter, men komemr idag inte ihåg exakt vad det var den gången.
Men ett undantag som bekräftar regeln att man inte gör.
Så källa tack!
Och bra du slutat låtsas om varför man inte publicerar namn och bilder på den misstänkta utan dolt.
Så behöver du inte längre en källa på detta, dock sjukt intressant varför du ville ha källa på nått du redan visste om.