Det stavas FÖRRÄN
FÖRRÄN
Ni som inte kan stava till ordet FÖRRÄN, nu får ni den rätta stavningen.
Gissar att det är det ord som stavas fel flest gånger på familjeliv.
Mvh Språkpolisen
FÖRRÄN
Ni som inte kan stava till ordet FÖRRÄN, nu får ni den rätta stavningen.
Gissar att det är det ord som stavas fel flest gånger på familjeliv.
Mvh Språkpolisen
Nej, jag skrev inte om man använder fler än ett uttropstecken eller frågetecken är man knäpp, citatet handlade om "exclamation marks", som är uttropstecken. Dessutom hat jag ju inte gjort mina citationstecken som blev frågetecken på samma ställe 
Och som jag skrev i mitt första inlägg här (det var ett tag sedan), så är jag faktist glad om jag blir rätt

Nej, jag skojade inte om uttropsrecken, jag skojade när jag svarade på Tobbens kommentar om att det stavas "övedriva".
Menar du att du inte kännde till Terry Pratchett? Jag tror jag måste sluta prata med dig nu, det går bara inte att kommunicera med sådana barbarer!
Och jag menar faktist allvar att jag är glad om jag blir rättat ;) Jag använder faktist detta forum bland annat för att träna på att skriva på svenska, eftersom jag inte har bott i Sverige sedan 2014 och sedan dess har jag bara hållit igång språket genom att läsa böcker (och ibland artiklar) på svenska.
Nej, jag skojade inte om uttropsrecken, jag skojade när jag svarade på Tobbens kommentar om att det stavas "övedriva".
Menar du att du inte kännde till Terry Pratchett? Jag tror jag måste sluta prata med dig nu, det går bara inte att kommunicera med sådana barbarer!
Och jag menar faktist allvar att jag är glad om jag blir rättat ;) Jag använder faktist detta forum bland annat för att träna på att skriva på svenska, eftersom jag inte har bott i Sverige sedan 2014 och sedan dess har jag bara hållit igång språket genom att läsa böcker (och ibland artiklar) på svenska.
Värsta är väl ändå nån och sån i skriven text.

Du får tolka mina ord hur du bäst finner lämpligt för din del.
Någon förklaring på varför jag skriver som jag gör och vem jag riktar mig till kommer du inte att få.

/5 åring hen ska ni icke hoppa på?
Du får tolka mina ord hur du bäst finner lämpligt för din del.
Någon förklaring på varför jag skriver som jag gör och vem jag riktar mig till kommer du inte att få.