Det stavas FÖRRÄN
FÖRRÄN
Ni som inte kan stava till ordet FÖRRÄN, nu får ni den rätta stavningen.
Gissar att det är det ord som stavas fel flest gånger på familjeliv.
Mvh Språkpolisen
FÖRRÄN
Ni som inte kan stava till ordet FÖRRÄN, nu får ni den rätta stavningen.
Gissar att det är det ord som stavas fel flest gånger på familjeliv.
Mvh Språkpolisen
Karen lugna ner dig
Jo personer som ska rätta vad andra skriver-- och blir så patetiskt upprörda över vad andra skriver eller tycker och speciellt "språkpoliser" som inte ens själva kan stava rätt som TS ha ha som skrev familjeliv - när det stavas Familjeliv eller FamiljeLiv --- Har man inget annat intresse än att rätta stavfel -så kanske man ska bli en SVENSKALÄRARE...
De e ju va ja tycker sen finns det ju even folk som bara sitter der på sin enda å de enda de gör er och rettar vad andra skriver ha ha ha
Sitter och gråter ha ha ha
Nej jag tycker det är KUL att diskutera - det är därför jag är med i ett forum och det brukar alltid finnas någon trevlig person man kan utbyta dialekt eller liknande med!!
Jag har ingenting emot nya uttryck osv...men hur ska det gå då språkpoliser är framme och klagar på ett nytt uttryck som till exempel "en gillar" istället för jag gillar..Nu var bara det ett exempel..
Sen har jag gått i skolan och kan stava rätt - även om jag/man ibland kan "råka" trycka på fel bokstav..
Alltså det jag skrev sist var ju bara skämt -Hajja´ru klyket???
Ett uttryck - så visst.fram med fler dialekter och vi kan väl börja skriva på Engelska också tycker jag, för DET är många som behöver lära sig att skriva..