BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Höll mig 2,5 timme nu och tog ett till..
Men ett från apoteket..

Ja den går verkligen uppåt och nu är det egentligen då den borde gå nedåt ifall du skulle få din mens! Kul o se :D
Grattis vågar jag nog säga, haha!! :D
Vad kul att din magkänsla var heeelt fel, älskaaar när sånt händer.
Testade idag trots att jag lovade mig själv att inte testa förens jag passerat BIM men det är ju såå svårt att låta bli. Fick ju tre test med svaga skuggor förra cykeln och blev så besviken när jag inte var gravid så tänkte att jag inte ska hamna i den sitsen igen. Fick nu en svag rosa skugga, räknas som ett negativt test men gud vad det höjer ens förhoppningar :D Ska göra nytt test imorgon så får vi se om det ökar.

Här kommer några retuscherade bilder där det syns tydligare

Här kommer några retuscherade bilder där det syns tydligare
När har du bim?
Så kul att så många får plus nu!!! Stort grattis allihopa!!
Jag gjorde Werlabs blodprov igår och kollade bland annat sköldkörteln och progesteron. Allt såg bra ut förutom progesteronet. Det låg på 37 och bra värden ska ligga mellan 50-70. Tog blodprovet exakt 7 dagar efter ÄL som rekommenderat. Känner mig lite ledsen. Fått två tidiga missfall och undrar om det är progesteronet som är boven nu.
Är det något som har erfarenhet av dåligt progesteron? Hur gick ni tillväga då?