BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag behöver skriva av mig.
Jag har varit med i denna tråd men vill vara anonym.
Igår berättade min sambo något som fick min värld att rasa.
Jag grät så otroligt mycket igår, många förstår nog inte hur det här kan vara en sån big deal för mig ( har två barn sen tidigare) men jag gissar på att många av er andra som försöker och längtar förstår precis.
Det värsta av allt är att vi har försökt i tre månader, att han sa att han var redo (på min födelsedag med ett paket inslaget med en bebismössa och ett fint skrivet brev från blivande bebis (Hur romantiskt)) och att han nu har ändrat sig....
Jag har varit så säker på att vi faktiskt snart kommer att ha en bebis, en liten människa som vi tillsammans har skapat, en blandning mellan oss två.
Just nu känner jag mig så tom. Det känns nästan som att någon har dött och det gör ont i hela mig.
Tänk om jag är gravid nu!? Och han inte vill...
Jag behöver skriva av mig.
Jag har varit med i denna tråd men vill vara anonym.
Igår berättade min sambo något som fick min värld att rasa.
Jag grät så otroligt mycket igår, många förstår nog inte hur det här kan vara en sån big deal för mig ( har två barn sen tidigare) men jag gissar på att många av er andra som försöker och längtar förstår precis.
Det värsta av allt är att vi har försökt i tre månader, att han sa att han var redo (på min födelsedag med ett paket inslaget med en bebismössa och ett fint skrivet brev från blivande bebis (Hur romantiskt)) och att han nu har ändrat sig....
Jag har varit så säker på att vi faktiskt snart kommer att ha en bebis, en liten människa som vi tillsammans har skapat, en blandning mellan oss två.
Just nu känner jag mig så tom. Det känns nästan som att någon har dött och det gör ont i hela mig.
Tänk om jag är gravid nu!? Och han inte vill...
Jag hade feber 4 DPO och blir stressad av det.
Att det lilla ägget kokade ihjäl (obs överdrift om kokningen).
Jag känner att jag lever i 2 veckors cykler där jag väntar på ägglossning, sen väntar på bim och så går det runt. Det känns så jobbigt.
Förhoppningsvis runt 8/6, men lär inte kunna hålla mig tills dess :p
Jag hade feber 4 DPO och blir stressad av det.
Att det lilla ägget kokade ihjäl (obs överdrift om kokningen).
Jag känner att jag lever i 2 veckors cykler där jag väntar på ägglossning, sen väntar på bim och så går det runt. Det känns så jobbigt.
Tack för er omtanke <3
Jag får bara ynkliga svar som att han är trött och inte orkar vara en bra pappa, stressigt jobb med mkt hjärtklappning. Han hade de här besvären innan han fattade beslutet om att vi skulle försöka få barn.
Tack för att jag fick lätta mitt hjärta, har ingen att prata med om detta eftersom vi inte gått ut med att vi försöker bli gravida.
Jag får väl helt enkelt bara köpa läget, kan ju inte göra så mkt. Får se vad de leder till, just nu känns det tomt. Förstärker ju inte förhållandet direkt.
Nu ska jag inte göra denna härliga tråd negativ med mina kommentarer.
Önskar er alla ett stort lycka till! Hoppas på att ni får ert efterlängtade plus nu i juni. <3
Håller med om din känsla om 2 veckors cykler. Det är verkligen så! Särskilt efter ägglossning och väntan på BIM, då går det sååå långsamt att man blir tokig. Försöker sysselsätta mig för att komma på andra tankar
Tack för er omtanke <3
Jag får bara ynkliga svar som att han är trött och inte orkar vara en bra pappa, stressigt jobb med mkt hjärtklappning. Han hade de här besvären innan han fattade beslutet om att vi skulle försöka få barn.
Tack för att jag fick lätta mitt hjärta, har ingen att prata med om detta eftersom vi inte gått ut med att vi försöker bli gravida.
Jag får väl helt enkelt bara köpa läget, kan ju inte göra så mkt. Får se vad de leder till, just nu känns det tomt. Förstärker ju inte förhållandet direkt.
Nu ska jag inte göra denna härliga tråd negativ med mina kommentarer.
Önskar er alla ett stort lycka till! Hoppas på att ni får ert efterlängtade plus nu i juni. <3
Ja, så så långsamt. Men jag tycker mig ha samma känsla som innan mens. Så troligen inget plus denna månad heller.
Är idag på äl+3 och har kännt av en ilande, stickande mensvärk/molande smärta i eftermiddag. Vet inte alls varför och tycker det värkar vara lite tidigt för denna sortens symptom haha men kan inte förneka att jag känner det. Vissa sidor står det att ett ägg kan fästa redan på dag 3 efter äl, men andra sidor säger tidigast dag 5. Så här ingen aning om van man ska gå efter :).
Tur det finns tidiga tester att ta ;)