BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Tack för er omtanke <3
Jag får bara ynkliga svar som att han är trött och inte orkar vara en bra pappa, stressigt jobb med mkt hjärtklappning. Han hade de här besvären innan han fattade beslutet om att vi skulle försöka få barn.
Tack för att jag fick lätta mitt hjärta, har ingen att prata med om detta eftersom vi inte gått ut med att vi försöker bli gravida.
Jag får väl helt enkelt bara köpa läget, kan ju inte göra så mkt. Får se vad de leder till, just nu känns det tomt. Förstärker ju inte förhållandet direkt.
Nu ska jag inte göra denna härliga tråd negativ med mina kommentarer.
Önskar er alla ett stort lycka till! Hoppas på att ni får ert efterlängtade plus nu i juni. <3
När har du BIM? Håller tummarna för dig!:)

Jag har också molvärk, är på ÄL+4! Kan det alltså vara ett tecken på att det "tagit"? Fattar att det iofs också kan vara pms eller nåt, hehe...Haha verkligen! Har dock bara RFSUs vanliga hemna, så ska försöka hålla mig :p
God morgon alla :)
Jag har tyckt att jag hållt mig ganska cool dom här dagarna men idag har allt vänt.. planen är att börja testa på söndag och idag har alla möjliga hjärnspöken flyttat in.. föreställer mig symptom till höger och vänster :p
(Hände mig förra månaden också även fast vi inte fick till ngt ordentligt försök :p)
God morgon alla :)
Jag har tyckt att jag hållt mig ganska cool dom här dagarna men idag har allt vänt.. planen är att börja testa på söndag och idag har alla möjliga hjärnspöken flyttat in.. föreställer mig symptom till höger och vänster :p
(Hände mig förra månaden också även fast vi inte fick till ngt ordentligt försök :p)
Det är nästintill oundvikligt, haha! Spännande att börja testa! Jag försöker ha is i magen och invänta BIM, försöker så gott jag kan tänka på annat, även om det inte är lätt.. Är på ÄL +9 idag, kände en del stickningar i magen igår, rejäl huvudvärk idag. Annars inget.. :)
Åh wow vad duktig du är! Jag är på ÄL+8 idag och det som möjligtvis skulle kunna vara lite skillnad för mig är att jag känner i brösten.
Godmorgon! Igår var mitt humör på topp hela dagen, så mycket energi och glad tills kvällen då min kille säger en sak och jag börjar grina, inget speciellt alls egentligen men jag överreagerade verkligen så antingen är PMS:en ett faktum och mensen dyker upp nästa vecka eller så är jag gravid.. svårt att veta när alla symtom såhär tidigt lika gärna kan vara inför mens.. känner inte mycket annat, lite öm i brösten bara och kanske något ökade flytningar
Godmorgon! Igår var mitt humör på topp hela dagen, så mycket energi och glad tills kvällen då min kille säger en sak och jag börjar grina, inget speciellt alls egentligen men jag överreagerade verkligen så antingen är PMS:en ett faktum och mensen dyker upp nästa vecka eller så är jag gravid.. svårt att veta när alla symtom såhär tidigt lika gärna kan vara inför mens.. känner inte mycket annat, lite öm i brösten bara och kanske något ökade flytningar