• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • PrettyMoon
    Anonym (Förkrossad) skrev 2021-05-27 21:32:32 följande:

Tack för er omtanke <3

Jag får bara ynkliga svar som att han är trött och inte orkar vara en bra pappa, stressigt jobb med mkt hjärtklappning. Han hade de här besvären innan han fattade beslutet om att vi skulle försöka få barn.

Tack för att jag fick lätta mitt hjärta, har ingen att prata med om detta eftersom vi inte gått ut med att vi försöker bli gravida.

Jag får väl helt enkelt bara köpa läget, kan ju inte göra så mkt. Får se vad de leder till, just nu känns det tomt. Förstärker ju inte förhållandet direkt.

Nu ska jag inte göra denna härliga tråd negativ med mina kommentarer.

Önskar er alla ett stort lycka till! Hoppas på att ni får ert efterlängtade plus nu i juni. <3

Jag håller med tidigare, du får SJÄLVKLART skriva om det känns hjälpsamt för dig! Kram! <3
  • Anonym (Ilse)
    Salladen skrev 2021-05-27 22:26:50 följande:

När har du BIM? Håller tummarna för dig!:)

2/6, tack! <3
  • Memestar
    Hoppas2022 skrev 2021-05-05 11:14:01 följande:

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

Hej allihopa!

Jag har BIM 11/6, alltså ägglossar jag typ exakt just nu!
    Jag och sambon har tyvärr inte kunnat ligga i så mycket som man velat denna månad för jag jobbar nätter och hans barn är hos oss denna v (svårt att komma iväg de få timmar jag är hemma för då är ju barnen vakna )
    Får se om vi får till det imorgon bitti om han kommer hem en snabbis efter att ha lämnat barnen på dagis och skola. Jag känner nämligen att ägget är påväg att lossa xD Tungan ute
    Detta är vårat 10e försök. Så jag har inte alltför höga förhoppningar men man vill ju inte missa en chans!! Hoppas det tar sig denna gång även om vi bara haft ett sextillfälle denna vecka som var i tisdags..
  • mangelica
    PrettyMoon skrev 2021-05-27 22:29:24 följande:

Jag har också molvärk, är på ÄL+4! Kan det alltså vara ett tecken på att det "tagit"? Fattar att det iofs också kan vara pms eller nåt, hehe...Haha verkligen! Har dock bara RFSUs vanliga hemna, så ska försöka hålla mig :p

Men är det ens möjligt för ägget att fästa så tidigt? Känns ju galet tidigt! Jag som överanalyserar blev ju orolig för att ägget fäst i äggledaren efter som att det gick så fort, därför hadde jag så ont! Men idag känns det bättre, inte ont alls nu.

Jag kommer att ta ett tidigt test på söndag, då är jag äl+6 och eftersom jag inte kan hålla mig, ännu värre efter igår så känner jag mig ännu ivrigare att testa haha xD
  • MBL1712

God morgon alla :)

Jag har tyckt att jag hållt mig ganska cool dom här dagarna men idag har allt vänt.. planen är att börja testa på söndag och idag har alla möjliga hjärnspöken flyttat in.. föreställer mig symptom till höger och vänster :p

(Hände mig förra månaden också även fast vi inte fick till ngt ordentligt försök :p)

• Syren93
    MBL1712 skrev 2021-05-28 08:34:44 följande:

God morgon alla :)

Jag har tyckt att jag hållt mig ganska cool dom här dagarna men idag har allt vänt.. planen är att börja testa på söndag och idag har alla möjliga hjärnspöken flyttat in.. föreställer mig symptom till höger och vänster :p

(Hände mig förra månaden också även fast vi inte fick till ngt ordentligt försök :p)

Det är nästintill oundvikligt, haha! Spännande att börja testa! Jag försöker ha is i magen och invänta BIM, försöker så gott jag kan tänka på annat, även om det inte är lätt.. Är på ÄL +9 idag, kände en del stickningar i magen igår, rejäl huvudvärk idag. Annars inget.. :)
  • MBL1712
    Syren93 skrev 2021-05-28 08:54:56 följande:

Det är nästintill oundvikligt, haha! Spännande att börja testa! Jag försöker ha is i magen och invänta BIM, försöker så gott jag kan tänka på annat, även om det inte är lätt.. Är på ÄL +9 idag, kände en del stickningar i magen igår, rejäl huvudvärk idag. Annars inget.. :)

Åh wow vad duktig du är! Jag är på ÄL+8 idag och det som möjligtvis skulle kunna vara lite skillnad för mig är att jag känner i brösten.
  • Syren93
    MBL1712 skrev 2021-05-28 09:06:21 följande:

Åh wow vad duktig du är! Jag är på ÄL+8 idag och det som möjligtvis skulle kunna vara lite skillnad för mig är att jag känner i brösten.

Vill slippa ett falskt negativt test och har haft ett missfall innan, och är även rädd att jag ska testa positivt tidigt och att jag sen börjar blöda på BIM.. Därför väntat jag :)

Jag känner mig också lite gråtig, haha. Men misstänker att det lika gärna kan vara PMS symtom!
  • Elin11989

Godmorgon! Igår var mitt humör på topp hela dagen, så mycket energi och glad tills kvällen då min kille säger en sak och jag börjar grina, inget speciellt alls egentligen men jag överreagerade verkligen så antingen är PMS:en ett faktum och mensen dyker upp nästa vecka eller så är jag gravid.. svårt att veta när alla symtom såhär tidigt lika gärna kan vara inför mens.. känner inte mycket annat, lite öm i brösten bara och kanske något ökade flytningar

• Syren93
    Elin11989 skrev 2021-05-28 09:20:09 följande:

Godmorgon! Igår var mitt humör på topp hela dagen, så mycket energi och glad tills kvällen då min kille säger en sak och jag börjar grina, inget speciellt alls egentligen men jag överreagerade verkligen så antingen är PMS:en ett faktum och mensen dyker upp nästa vecka eller så är jag gravid.. svårt att veta när alla symtom såhär tidigt lika gärna kan vara inför mens.. känner inte mycket annat, lite öm i brösten bara och kanske något ökade flytningar

#igenkänningpånden! Jag tappade mobilen på tån igårkväll och började hysteriskt gråta så täcken blev alldeles blött. Och innan dess grät jag nästan när min kollega sa "ska du inte gå hem?" när jag hade jobbat över 30 minuter.. Haha. Som sagt, symtom? Eller bara trött och utmattad :'D
Svar på tråden BIM Juni