• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • Lucifer91
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-22 13:31:24 följande:

Tog graviditetstest i morse ÄL + 8 ..

Negativt :(

Känner inget speciellt..

aningens illamående kanske..

spänd mage.

men kan ju vara menssymtom...

en fråga.. om man köpt tidiga gravtest som ska kunna detektera graviditet 5 dagar före BIM.. kan man då räkna med att man inte är preggo 5 dagar innan beräknad mens om testet då är negativt?

Nä du kan inte lita på de... :) med dottern tog jag typ tre testa tidigt.. dagarna innan bim, tror de va 6,5,4 Dagar innan. På bim +2 plussa jag svagt! :)
  • Salladen
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-22 13:31:24 följande:

Tog graviditetstest i morse ÄL + 8 ..

Negativt :(

Känner inget speciellt..

aningens illamående kanske..

spänd mage.

men kan ju vara menssymtom...

en fråga.. om man köpt tidiga gravtest som ska kunna detektera graviditet 5 dagar före BIM.. kan man då räkna med att man inte är preggo 5 dagar innan beräknad mens om testet då är negativt?

Nej, tyvärr haha! Jag testade kring ÄL+10 och fick negativt på ett testa tidigt men plussade idag :)
  • Lucifer91
    Salladen skrev 2021-06-22 13:50:46 följande:

Nej, tyvärr haha! Jag testade kring ÄL+10 och fick negativt på ett testa tidigt men plussade idag :)

Vilken dag är du på idag salladen? :) ååh grattis såklart :D tempar du nögot?
  • Anonym (Ylva)

nämen åh, grattis !(kram)

när har du BIM?

GRATTIS !

när har du BIM?
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-22 14:00:05 följande:

Vilken dag är du på idag salladen? :) ååh grattis såklart :D tempar du nögot?

BIM+2 eller +3 jag tempar inte så vet inte exakt utan har haft koll på ÄL-flytningar och andra symptom.

Tack<3
  • Salladen
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-22 14:07:01 följande:

nämen åh, grattis !(kram)

när har du BIM?GRATTIS !

när har du BIM?

Tack :) hade det i söndags tror jag. Vet inte exakt men om jag räknar på hur min cykel brukar vara :)
  • evelinagra1
    Salladen skrev 2021-06-22 14:16:52 följande:

Tack :) hade det i söndags tror jag. Vet inte exakt men om jag räknar på hur min cykel brukar vara :)

Vet du ungefär när du hade äl? Hur många dagar efter äl plussade du isåfall?
  • Salladen
    evelinagra1 skrev 2021-06-22 14:39:08 följande:

Vet du ungefär när du hade äl? Hur många dagar efter äl plussade du isåfall?

ÄL+15. Men det är mycket möjligt att jag hade kunnat plussa i helgen men eftersom jag fick negativt på torsdagen så kände jag att jag inte ville testa om det inte var för att mensen var sen.

Igår tänkte jag testa först men glömde bort det och ville ha morgonurin för att vara på den säkra sidan :)
  • evelinagra1
    Salladen skrev 2021-06-22 15:55:15 följande:

ÄL+15. Men det är mycket möjligt att jag hade kunnat plussa i helgen men eftersom jag fick negativt på torsdagen så kände jag att jag inte ville testa om det inte var för att mensen var sen.

Igår tänkte jag testa först men glömde bort det och ville ha morgonurin för att vara på den säkra sidan :)

Ja okej! Funderar på om man ska våga testa imorgon, BIM -2, äl + 13 :)
  • Salladen
    evelinagra1 skrev 2021-06-22 16:03:42 följande:

Ja okej! Funderar på om man ska våga testa imorgon, BIM -2, äl + 13 :)

Det finns ju alltid en chans! :)
Svar på tråden BIM Juni