BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Tog graviditetstest i morse ÄL + 8 ..
Negativt :(
Känner inget speciellt..
aningens illamående kanske..
spänd mage.
men kan ju vara menssymtom...
en fråga.. om man köpt tidiga gravtest som ska kunna detektera graviditet 5 dagar före BIM.. kan man då räkna med att man inte är preggo 5 dagar innan beräknad mens om testet då är negativt?
Tog graviditetstest i morse ÄL + 8 ..
Negativt :(
Känner inget speciellt..
aningens illamående kanske..
spänd mage.
men kan ju vara menssymtom...
en fråga.. om man köpt tidiga gravtest som ska kunna detektera graviditet 5 dagar före BIM.. kan man då räkna med att man inte är preggo 5 dagar innan beräknad mens om testet då är negativt?
Nej, tyvärr haha! Jag testade kring ÄL+10 och fick negativt på ett testa tidigt men plussade idag :)
Nej, tyvärr haha! Jag testade kring ÄL+10 och fick negativt på ett testa tidigt men plussade idag :)
Vilken dag är du på idag salladen? :) ååh grattis såklart :D tempar du nögot?
nämen åh, grattis !(kram)
när har du BIM?GRATTIS !
när har du BIM?
Tack :) hade det i söndags tror jag. Vet inte exakt men om jag räknar på hur min cykel brukar vara :)
Vet du ungefär när du hade äl? Hur många dagar efter äl plussade du isåfall?
ÄL+15. Men det är mycket möjligt att jag hade kunnat plussa i helgen men eftersom jag fick negativt på torsdagen så kände jag att jag inte ville testa om det inte var för att mensen var sen.
Igår tänkte jag testa först men glömde bort det och ville ha morgonurin för att vara på den säkra sidan :)
Ja okej! Funderar på om man ska våga testa imorgon, BIM -2, äl + 13 :)