BIM Juni
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Nu hoppas vi på många gravida i juni!
Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!
Välkomna och Lycka till!!!
Om jag hade varit du hade jag varit väldigt sparsam med dryck idag och testat igen efter lunch, jag ser något.
Ser ni något? Är på bim -2...
Med dottern plussa jag svagt på bim +2.... nu har jag redan slängt morgon urinen annars hade jag köpt ett testa tidigt idag.. måste jag vänta tills imorgon nu o testa?
Eller detta är tok negativt?
ser också ett streck..
Stort grattis!!!!
Hörni jag behöver hjälp. Tog ett test i morse som visar positivt (svårt att se på bilden men det var jättetydligt irl) sedan tog jag två till test av samma märke och ur samma paket som då visade negativt (använde samma urin).. vet ej vad jag ska tro :(
Efter min erfarenhet från förra månaden så skulle jag tolka det som negativt och att det är ett spökstreck. Jag fick tre RFSU test med skuggor men var inte gravid. Du är ju så pass tidigt ute så det är inte ens säkert ägget fäst sig ännu. Så bara för att testen är negativa nu så behöver det inte betyda att du inte är gravid. Testa igen om några dagar.
Ser ni något? Är på bim -2...
Med dottern plussa jag svagt på bim +2.... nu har jag redan slängt morgon urinen annars hade jag köpt ett testa tidigt idag.. måste jag vänta tills imorgon nu o testa?
Eller detta är tok negativt?
Spökstrecken är väll dock åt det gråa hållet? Detta var ljusrosa
Jag vet inget om dessa test. RFSU kan få spökstreck, jag fick det på tre tester förra månaden. En tumregel för att se om det är positivt är att hålla testet på en armlängds avstånd och om strecket är väl synligt då är det positivt test. Oavsett hur detta test ska tolkas så kan du ju ändå vara gravid, med tanke på att du plussade med dottern på BIM+2 så stiger kanske din HCG långsamt.
Tog precis ett gravtest, BIM - 4, toknegativt. Tror inte det har tagit sig.
Får helt enkelt vänta o se om tant röd kommer.. men får nog ta ett test till imorgon bitti eller på fredag så man vet hur midsommar ska bli :) jag har aldrig använt testlagerts graviditets stickor, detta e första gången..Bara använt ÄL stickor..