• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • SweetJelly

Börjar tro att jag räknat fel när det gäller mensen.

Trodde den skulle komma idag och den brukar alltid vara punktlig men nu har den inte kommit. Vågar fortfarande inte hoppas på något och har inget test hemma så vi får se imorgon då. Önska mig lycka till ;)

• Soffsen
    lidhu skrev 2021-06-22 09:34:10 följande:

Grattis Salladen!!

När har ni andra BIM? Jag har på söndag men funderar på när jag ska testa i och med midsommar. Kommer vara lagom bitter om jag är nykter utan att vara gravid. Är idag på ÄL + 7. Min kurva är dock mkt upp och ner. Ngn som vet när man kan ana på tempen om det har tagit sig?

Jag är också på ÄL +7 idag. Jag kommer testa på fredag för att se om jag kan dricka alkohol haha. Dock kan ÄL +10 vara för tidigt. När jag plussade i april (slutade i missfall) så plussade jag svaaaagt på ÄL +10. Glad
  • Lucifer91
    mariamariamaria skrev 2021-06-22 12:37:50 följande:

okej, spännande att se vad som händer till på fredag :)

Absolut, det ska jag göra! Då ses vi säkert i juli tråden då! haha

Maria.... tog detta nyss fast jag egentligen vet att de inte är någon graviditet. I verkligheten skymtar jag strecket svårt att få med på bild.. så drog ner ljus styrkan lite o då tycker jag mig se de även på bild.. frågan om de är spök? Eller för tidigt.. är på bim-2 / ÄL+12.

(Plussade med dottern svagt på bim+2)

Vad gör jag? Kastade ju morgon ruiner för jag va säker på att de va tok blankt... måste jag vänta till imorgon nu?
  • Lucifer91
    mariamariamaria skrev 2021-06-22 10:56:25 följande:

Precis, ja tänker inte testa alls.

• Soltjej25

Hörni jag behöver hjälp. Tog ett test i morse som visar positivt (svårt att se på bilden men det var jättetydligt irl) sedan tog jag två till test av samma märke och ur samma paket som då visade negativt (använde samma urin).. vet ej vad jag ska tro :(

• Anonym (Ylva)

ÄL+9. graviditetstest negativt :(

mina bröst är så ömma!

snälla mens kom NU.. pallar inte gå i ovissheten..

• Anonym (Ylva)
    Soltjej25 skrev 2021-06-23 07:56:41 följande:

Hörni jag behöver hjälp. Tog ett test i morse som visar positivt (svårt att se på bilden men det var jättetydligt irl) sedan tog jag två till test av samma märke och ur samma paket som då visade negativt (använde samma urin).. vet ej vad jag ska tro :(

testa imorgon igen!
  • lidhu

[quote=81205384][quote-nick]Lucifer91 skrev 2021-06-23 07:36:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser strecket!!

• Lucifer91

Ser ni något? Är på bim -2...

Med dottern plussa jag svagt på bim +2.... nu har jag redan slängt morgon urinen annars hade jag köpt ett testa tidigt idag.. måste jag vänta tills imorgon nu o testa?

Eller detta är tok negativt?

• lidhu
    Soltjej25 skrev 2021-06-23 07:56:41 följande:

Om jag hade varit du hade jag varit väldigt sparsam med dryck idag och testat igen efter lunch, jag ser något.
Svar på tråden BIM Juni