• Hoppas2022

BIM Juni

Nu hoppas vi på många gravida i juni!

Jag är inne på tredje försöket och hoppas på att det blir tredje gången gillt för vår del!

Välkomna och Lycka till!!!

• Svar på tråden BIM Juni
  • Hoppas2022
    lidhu skrev 2021-06-23 09:04:28 följande:

Tog precis ett gravtest, BIM - 4, toknegativt. Tror inte det har tagit sig.

Ge inte upp! En undersökning jag läst visade att graviditetstest bara gav 80% positiva test på äl+14, så även om de marknadsför sig som med 99% säkerhet så plussar en av fem efter BIM.
  • mariamariamaria
    Lucifer91 skrev 2021-06-23 07:36:19 följande:
    Åh tycker de där stickorna är så svåra!  Kan du inte testa med ett digitalt test för att va 100? Jag hade nog testat med morgonurin, det verkar vara säkrast. Eller, att du inte dricker något på länge och inte går på toa i minst 4 timmar - och testar igen med ett digitalt.

Hur ser din temp-kurva ut??

Det ser dock ut som ett svaagt streck ändå tycker jag. Jag hade kört på ett digitalt test nu om jag va du! :D
  • Lucifer91
    mariamariamaria skrev 2021-06-23 10:12:31 följande:

Åh tycker de där stickorna är så svåra!  Kan du inte testa med ett digitalt test för att va 100? Jag hade nog testat med morgonurin, det verkar vara säkrast. Eller, att du inte dricker något på länge och inte går på toa i minst 4 timmar - och testar igen med ett digitalt.

Det ser dock ut som ett svaagt streck ändå tycker jag. Jag hade kört på ett digitalt test nu om jag va du! :D

Höll mig 2,5 timme nu och tog ett till..

Men ett från apoteket..

• Lucifer91
    mariamariamaria skrev 2021-06-23 10:12:31 följande:

Kunde inte tempa igår för jag sov så dåligt. Men idag tog den ett skutt uppåt.. därför jag testade

• lidhu
    Lucifer91 skrev 2021-06-23 11:25:34 följande:

Men ett från apoteket..

Grattis!!
  • Anonym (Ylva)
    Lucifer91 skrev 2021-06-23 11:25:34 följande:

Men ett från apoteket..

Grattis! =)
  • Lucifer91
    lidhu skrev 2021-06-23 11:36:59 följande:

Grattis!!

Tack men jag vågar knappt hoppas :)
  • Lucifer91
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-23 11:42:07 följande:

Grattis! =)

Tack men vågar knappt tro ngt :)
  • Anonym (Ylva)
    Lucifer91 skrev 2021-06-23 11:56:05 följande:

Tack men vågar knappt tro ngt :)

har du några symtom på graviditet?
  • Lucifer91
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-23 12:01:05 följande:

har du några symtom på graviditet?

Inga alls.. anledningen att jag testa va för i söndags hade jag skönt sig efter allt. Jag åt typ 4 kexchoklad, massa mini muffins o allt.. utan att blitillgrrställd o de va samma när jag väntade dottern.. så kände att de bör nog va plus på g... jag har bim på midsommarafton. Tänker att jag ska testa imorgon igen..
Svar på tråden BIM Juni