Gravid efter IVF
Jag har precis plussat med första barnet via IVF. BF 13 januari. Vore kul om fler i samma situation skulle vilja följas åt
Behöver inte vara första barnet, men att graviditeten skett via IVF
Jag har precis plussat med första barnet via IVF. BF 13 januari. Vore kul om fler i samma situation skulle vilja följas åt
Behöver inte vara första barnet, men att graviditeten skett via IVF
Självklart Krizty88. Åh, till en helt annan sak, som inte är det viktigaste men. Har ni gått upp i vikt under IVF processen och efteråt. Jag tänker inte på själva graviditeten egentligen. Alla som genomfört ivf vet ju om vilken process det är och att man tar det lugnare, dvs inte tränar lika mycket, tar det lugnare än tidigare och äter mer, dvs unnar sig. Själv så tränade jag en del innan, men ivf, gör att man känner sig uppblåst, öm, emotionellt slut,trött etc. Har gått upp 2 kg.. är så trött nu, så jag jobbar och kommer hem och vilar. Typ det jag orkar med just nu.
Nu är ultraljudet avklarat! ( blev ett VUL, trodde det men har läst flera som varit i samma vecka som jag som fått på magen)
Allt såg jättefint ut! Rätt storlek och ett pickande hjärta! <3 Lättnad!!
Får sluta med Lutinus nu också. Det känns bara skönt. Litar på kliniken där!
Hurra!!!Grattisgrattis!
Slappna av nu och njut av graviditeten!
Jag har mitt nästa fredag 4juni. Jättenervös.
Nu är ultraljudet avklarat! ( blev ett VUL, trodde det men har läst flera som varit i samma vecka som jag som fått på magen)
Allt såg jättefint ut! Rätt storlek och ett pickande hjärta! <3 Lättnad!!
Får sluta med Lutinus nu också. Det känns bara skönt. Litar på kliniken där!
Bula21:
Lycka till för dig med nu på måndag!
Ja det är tråkigt att ingen annan får följa med in. jag tänkte ha med mig sambo via Skype. Kanske är ett alternativ för er med?
Bula21:
Lycka till för dig med nu på måndag!
Ja det är tråkigt att ingen annan får följa med in. jag tänkte ha med mig sambo via Skype. Kanske är ett alternativ för er med?
Ja jag ska fråga om jag kan köra FaceTime bara på skärmen, eller så får jag fota och visa efteråt. Känns som att de måste fått den frågan vid VARJE ultraljud senaste året :D
Stort lycka till till er alla! Jag fick ha med mig min sambo faktiskt. Så länge han var symptomfri var vi välkomna båda två!
Men vad fint! Jag har ställt fråga nu till kliniken på 1177 om jag måste komma ensam eller om sambon också är välkommen :)
Det fanns ett litet paket med pickande hjärta där inne. 13 mm och perfekt storlek för sin vecka. Helt otroligt.