• Jenzia

Gravid efter IVF

Jag har precis plussat med första barnet via IVF. BF 13 januari. Vore kul om fler i samma situation skulle vilja följas åt Behöver inte vara första barnet, men att graviditeten skett via IVF

• Svar på tråden Gravid efter IVF
  • Bula2021

Gud vad skönt att det är fredag i dag. Den här veckan har jag varit helt vidrigt trött. Jobbar hemifrån men har verkligen inte orkat hålla mig vaken vid datorn. Fått lägga mig på soffan både en och tre gånger, både på förmiddagar och eftermiddagar. Sägs väl att extrem trötthet kan dyka upp ordentligt så här i första trimestern.

• Krizty88
    Bula2021 skrev 2021-06-04 10:19:17 följande:

Gud vad skönt att det är fredag i dag. Den här veckan har jag varit helt vidrigt trött. Jobbar hemifrån men har verkligen inte orkat hålla mig vaken vid datorn. Fått lägga mig på soffan både en och tre gånger, både på förmiddagar och eftermiddagar. Sägs väl att extrem trötthet kan dyka upp ordentligt så här i första trimestern.

Samma här. Varit så varmt också så jag har blivit helt slut när jag varit ute och försökt röra lite på mig. Ska bli väldigt skönt med helg! Inte för att det spelar någon roll men jag skrev fel i morse, jag är ju i vecka 8+4. Tänkte att det var torsdag idag haha. Tröttmössa! Jag var ju på inskrivning på Mvc förra veckan, har ni varit det? Där fick jag veta att de inte erbjuder kub nu Pga pandemin. Bara till kvinnor över 35. Blev lite förvånad. Så då är egentligen inte nästa ultraljud förrän rul. Vilket känns väldigt väldigt avlägset.
  • Bula2021
    Krizty88 skrev 2021-06-04 11:47:00 följande:

Samma här. Varit så varmt också så jag har blivit helt slut när jag varit ute och försökt röra lite på mig. Ska bli väldigt skönt med helg! Inte för att det spelar någon roll men jag skrev fel i morse, jag är ju i vecka 8+4. Tänkte att det var torsdag idag haha. Tröttmössa! Jag var ju på inskrivning på Mvc förra veckan, har ni varit det? Där fick jag veta att de inte erbjuder kub nu Pga pandemin. Bara till kvinnor över 35. Blev lite förvånad. Så då är egentligen inte nästa ultraljud förrän rul. Vilket känns väldigt väldigt avlägset.

Jag ska skrivas in torsdag nästa vecka. Är 9+0 i dag. Ska fråga om kub då om de inte tar upp det, vilket de väl troligen gör. Konstigt att inte erbjuda det pga pandemi? Nu är jag över 35, men ändå. Det är ju inget stort ingrepp det handlar om?
  • Frida123123

Ville säga hej då till er alla, tyst missfall. fick reda på det på vul. Önskar er alla det bästa så kanske vi ses här snart igen. Givetvis väldigt ledsen

• Bula2021
    Frida123123 skrev 2021-06-05 17:47:32 följande:

Ville säga hej då till er alla, tyst missfall. fick reda på det på vul. Önskar er alla det bästa så kanske vi ses här snart igen. Givetvis väldigt ledsen

Neeeeeej :( Åh vad ledsamt. Misstänkte nästan att något inte stod rätt till när du inte skrev något efter att du varit iväg. Ta hand om dig!
  • Krizty88
    Frida123123 skrev 2021-06-05 17:47:32 följande:

Åh vad ledsen jag blir av att höra det :( Massa kram till er! Lycka till framöver. <3
  • Bula2021

Hallå, är det någon kvar här, eller har alla flyttat till andra trådar eller kanske Facebook-grupper?

• snuffen5

Jag är kvar! (Trots de fullständigt idiotiska kommentarerna från en viss person). Är nu i vecka 11+5

• Bula2021
    snuffen5 skrev 2021-07-01 15:11:17 följande:

Jag är kvar! (Trots de fullständigt idiotiska kommentarerna från en viss person). Är nu i vecka 11+5

Kul med en till ivf:are som inte gett upp för Facebook :) Jag går in i vecka 13 i morgon och ?firar? med första sprutan covidvaccin då! Hoppa det är rätt val att göra!

Hur tänker du kring vaccin? Och kub/nipt?
  • Jez20
    Bula2021 skrev 2021-06-28 13:36:29 följande:

Hallå, är det någon kvar här, eller har alla flyttat till andra trådar eller kanske Facebook-grupper?

Hej! Jag är nyligen gravid efter IVF! Hade TD igår! Följs också gärna åt här :)
Svar på tråden Gravid efter IVF