Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Den här undersökningen talar sitt tydliga språk.
Redan vid 173 cm diskvalificeras han av 32 % av kvinnorna direkt. 30% anser att en man i denna längd får jobba mycket hårdare och ha andra kvaliteter som långa inte har.
Det alltså en extremt tuff marknad för korta män redan på 173 cm när 62% dissar honom.
Ju attraktivare kvinnorna är desto mer kräsen är hon.
www.familjeliv.se/forum/thread/70212711-kvinnor-viktighetsgrad-gallande-mans-kroppslangd
Den här undersökningen talar sitt tydliga språk.
Redan vid 173 cm diskvalificeras han av 32 % av kvinnorna direkt. 30% anser att en man i denna längd får jobba mycket hårdare och ha andra kvaliteter som långa inte har.
Det alltså en extremt tuff marknad för korta män redan på 173 cm när 62% dissar honom.
Ju attraktivare kvinnorna är desto mer kräsen är hon.
Och du tror inte att samma sak gäller för attraktiva män, att de också är kräsna?
Hur attraktiv tror du din attityd och syn på din längd är?
Tycker du en undersökning på FL är seriös?
Suck, som vanligt är det undantagen som ropar högst.
Det sitter lång inne för kvinnor som grupp att erkänna att de har ytliga preferenser precis som män. Man hör dock ofta att män är utseendefixerade men det är kvinnor också. Att vara ärlig och erkänna detta gör dig mänsklig och inte ond som många tycks tro.
Den mest irriterande floskeln är att det är insidan som räknas. Det signalerar bara total brist på självinsikt, inget annat.
Sedan undrar jag var den förbannade floskeln som dykt upp på senare tid "jobba med sig själv" kommer ifrån?
Kvinnor behöver aldrig "gilla läget". Allt går att fixa även om det kostar och gör ont.
Män som grupp behöver gilla läget i två fall. Kortväxt och/eller liten penis. Detta går för en mycket liten grupp män kompensera via Pengar Makt Status.
Ja det finns möjlighet att få 1-2 cm längre penis när det hade behövts 5-10 cm mer och är dessutom förenat med stora risker vilket gör att det är extremt ovanligt.
Jag förutspår att det företaget som kan erbjuda riskfria penisförstoringar skulle tjäna mer än hela den sammantagna sportbilsindustrin (som förmodligen skulle minska drastiskt. Att inget företag lyckats säger nog en hel del om hur svårt det är. Även om du erbjuder en miljard för en stor penis är det bara att "gilla läget".
Man kan bli marginellt längre via operation (basketspelare har lika långt träningspass som fotbollsspelare) men det är också extremt ovanligt beroende på riskerna.
Varför skall män acceptera kvinnor som grupp "som de är" när inte kvinnor som grupp gör motsvarande eftergift för män?
Istället försöker kvinnor som grupp normalisera att de "har kurvor" när det egentligen handlar om dålig karaktär. Sjukdomsrelaterad fetma är naturligtvis undantagen. Att vara överviktig är både en stor risk för dig själv men också en stor kostnad för samhället.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913000020
(Men varför kvinnor klicka på en länk som visar att de har fel?)
OK, då frågar jag så här, om nu det du skriver är sant, att kvinnor väljer bort korta män (under 1, 75 m), vad ska man göra åt det?
Vad ska en kort man göra för att hitta en partner?
Man kan också tänka sig att korta personer bör undvika att föröka sig. Själv kommer ingen ärva min korta gener, vilket till viss del inte är självvalt visserligen.
Man kan också tänka sig att korta personer bör undvika att föröka sig. Själv kommer ingen ärva min korta gener, vilket till viss del inte är självvalt visserligen.