Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Man behöver inte fråga om vikten. Det räcker med att fråga om en helkroppsbild då de flesta kvinnor saknar en sån på dejtingsidor för att de ska bli upprörd. En bild säger dessutom mer än vikten det håller jag med om.
Mmm men om de blir upprörda är det väl bara att välja bort dem?
Sen tänker jag att en del smala tjejer säkert väljer bort män som har kravet att tjejen ska vara smal för att de vet att de kanske inte kommer vara smala resten av livet.
Det är ju vanligt att gå upp lite när man får barn eller blir äldre.
Mitt tips till dig är att ha de krav du vill och välj bort precis vilka du vill. Men tänk också att för många eller för hårda krav gör utbudet smalare.
Jag har många krav på män - längd bryr jag mig inte om, men vill inte ha någon som är väldigt överviktig, annars bryr jag mig inte så mycket om utseende. Har dock höga krav på åsikter och personlighet.
Tror de flesta skiter i längd och vikt (så länge det inte är ohälsosamt) så länge personligheten stämmer.
Det känns ju mer okej att välja bort någon för vikten kan du påverka. Vill tjejer få chans på fler killar kan dom gå ned i vikt.
Som kille är du fast med den längd du föds.
Du kan inte träna eller äta dig till att bli längre.
Så jag tycker det är mer ok att välja bort någon som har för högt BMI än för att någon är för kort.
Varför skulle tjejerna vilja ha någon som bara bryr sig om deras vikt?
Inte ens smala tjejer vill ha någon som tänker så oftast.
Killar behöver inte vilja ha tjejer som bara bryr sig om längd. Men du och andra tycker inte att tjejer ska få lov att ha krav på längd, medan du ska få ha krav på vikt.
Spelar ingen roll att man inte kan göra något åt längden, det är inget argument. Vill en kvinna ha en lång man så är det ok. Varför ska hon välja en kort man för att han inte kan ändra på sig, om hon inte vill ha honom?
För din del är vikten inte ett milt krav, enligt andra trådar vill du ha tjejer som ligger på 17-18 i BMI, vilket gränsar till undervikt. Varför skulle en normalviktig tjej banta ner sig, när hon kan få en annan kille med en sundare inställning?
Man kan vara smal för resten av livet. Det handlar om hur man lever som...
Sen att man går upp under en period när man är gravid är inget konstigt.
Men en kvinna som låter sig bli tjock och fläska på sig under ett förhållande är inte attraktivt.
Fast det är ju oförskämt att fråga om sånt, du har väl ögon att se med?
Jag vill inte ha en tjock man men skulle aldrig fråga en kille vad han väger! Jag får väl titta och se om jag tycker hans kropp är för tung eller inte.
Kilo och bmi säger lite om hur vikten är fördelad, min kropp är smal men jag lägger på mig om magen, säger jag att jag väger 55 kg tycket du kanske det låter toppen, men så träffar du mig och ser att min mage är degig och full av bristningar och då duger det kanske inte ändå för dig.