Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
*Inga män UNDER 180 tack ?
Min man är kort för att vara man, han är nog typ 168. Han har aldrig haft problem att få tjejer. Jag är längre, hans exfru är nog 178 typ. Har ett gäng killkompisar som är korta, ingen är singel pga sin längd.
Det är inte längden som gör att vissa korta män inte får partners, det är att de har komplex, ser sig själv som offer och vill ha något att skylla på. Grymt osexigt.
Om man tror att verkligheten är som på Tinder eller liknande som någon skriver så är det ju tragiskt. Självklart skriver kvinnor beskrivning på någon sorts idealman där. Det innebär inte att de egenskaperna är det viktigaste om det klickar.
Hur kommer det sig att ingen och då menar jag ingen kvinna på dejtingsidor skriver. Inga män över 180 tack ?
Kanske för att ingen kvinna tycker att kort är en bra egenskap...
För att det är jäkligt oviktigt för de allra flesta.
Men hade du haft ett helt smörgåsbord av män i alla längder och storlekar så hade du aldrig swipat höger på dig man eller hur ?
Du hade swipat på hunken som skrivit 190 cm i sin profil?
Inte direkt. 190+ ska dom vara.
Victoria Silvstedts sambo är inte bara kort, utan fet och tunnhårig också. Kärleken är blind heter det ju!