• Anonym (Markus)

Är det sexigst att säga Lilla gumman till kvinna?

Har en fråga om det är sexigst att säga lilla gumman till en kvinna eller tjej? Eller är det helt ok säga så? Har hört några som inte tycker om det men fattar inte själv vad som skulle vara fel eller sexigst med det.

Alltså t ex
    Ska jag hjälpa dej lilla gumman?
    Fin du e Lilla gumman!

Vad tycker ni tjejer?

• Svar på tråden Är det sexigst att säga Lilla gumman till kvinna?
  • Martina1970

[quote=81182964][quote-nick]Martina1970 skrev 2021-06-11 21:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Står alltså: INGEN JÄVEL KALLAR MIG LILLA GUMMAN

• Anonym (Kattstrypare)
    flygrl skrev 2021-06-11 21:08:06 följande:

I c (om kattstrypare).

Jo, det ger en bra känsla hos en själv att försöka va sjysst. Sen lyckas det tyvärr inte alltid och jag har väl också dåliga sidor.

Du kanske är vampyr? Hur reagerar du på vitlök? Och kors? :P

Nä men ingen (förutom jag då) är väl perfekt men att ha det i åtanke eller som mål är gott nog.

Fast nu är du inte schysst mot mig... Du nämner de jag inte gillar... Vilken blodgrupp har du?
  • flygrl
    Anonym (Kattstrypare) skrev 2021-06-11 21:14:18 följande:

Nä men ingen (förutom jag då) är väl perfekt men att ha det i åtanke eller som mål är gott nog.

Fast nu är du inte schysst mot mig... Du nämner de jag inte gillar... Vilken blodgrupp har du?

Jo, man får göra så gott man kan helt enkelt. För ingen utom du då är ju perfekt.

Haha...du ÄR vampyr! Men du får nog byta ut min hals mot blodpudding vetja. :P

(Usch va jag går OT i den här tråden... :/ )
  • Anonym (Markus)
    Martina1970 skrev 2021-06-11 21:12:20 följande:

[quote=81182964][quote-nick]Martina1970 skrev 2021-06-11 21:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Står alltså: INGEN JÄVEL KALLAR MIG LILLA GUMMAN

Hur ska man veta det?  Men har man svårt förstå skämt, kanske har asberger är det svårare förstås. Men man kan ta det medc glimten i ögat också.Kanske skoja tillbaks, säga lilla gubben tillbaks?
  • flygrl
    Anonym (Kattstrypare) skrev 2021-06-11 21:14:18 följande:

Överraskades du av solens strålar (typ midnattssolen) eller? :P
  • Anonym (Kattstrypare)
    flygrl skrev 2021-06-12 22:07:26 följande:

Överraskades du av solens strålar (typ midnattssolen) eller? :P

Jo den här jäkla dygnetruntsolen stör mig. Inte nog med munskydd, nu får jag ha svetsskärm också
  • flygrl
    Anonym (Kattstrypare) skrev 2021-06-12 22:19:13 följande:

Jo den här jäkla dygnetruntsolen stör mig. Inte nog med munskydd, nu får jag ha svetsskärm också

Haha du är för skön jue! :P

Men jag kan ju skippa vitlöken idag och ta bort krucifixet från väggen. För att va snäll mot en stackars vampyr alltså...
  • Anonym (Kattstrypare)
    flygrl skrev 2021-06-13 15:52:29 följande:

Haha du är för skön jue! :P

Men jag kan ju skippa vitlöken idag och ta bort krucifixet från väggen. För att va snäll mot en stackars vampyr alltså...

Hm, du anar inte vem du har att göra med... open.spotify.com/track/32YHCNItnCdiYaPbw0uTo8&utm_source=copy-link&dl_branch=1
Svar på tråden Är det sexigst att säga Lilla gumman till kvinna?