• mammamalin

BF oktober 2022

Har inte hittat någon befintlig tråd för BF oktober 2022, så därmed startar jag denna för oss och hoppas vi blir ett gäng Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-29 10:29
    Nu finns även en facebookgrupp. Skicka meddelande till mig om du har BF under oktober månad och vill vara med :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-22 17:55

Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)

• Svar på tråden BF oktober 2022
  • majarg
    Solskensdag skrev 2022-03-01 16:57:34 följande:

Tack fina ni! Är en sorg som är svår att hantera, man är ju glad det finns en kvar men så ledsen över att ha sett en liten utan hjärta. Och så himla rädd att något ska gå fel med den andra nu också :( Man hade ju hunnit tänka så många tankar. Men så är det, men gud vad tufft det här med graviditet är alltså, så otroligt många känslor :/ 

massor med kramar till dig <3
  • majarg
    mammamalin skrev 2022-03-02 09:58:13 följande:

Är det någon annan som ska göra nipt? Börjar närma sig för mig, känner mig nervös Förvånad

Ska inte göra just nipt men kub, sen får vi se om det resulterar i att köra nipt också. Dock slutet av mars :(

det kommer gå bra :D när ska du göra?
  • majarg

Mår SÅ illa idag, har haft tur med att haft illamående på kvällarna och då har jag bara kunnat lägga mig för natten (Oftast). 

idag är första dagen jag vaknade med riktigt illamående som inte har släppt.. i vanliga fall brukar jag ha lite illamående som försvinner direkt när jag äter lite frukost 

• mammamalin
    majarg skrev 2022-03-02 10:29:32 följande:
    Ska inte göra just nipt men kub, sen får vi se om det resulterar i att köra nipt också. Dock slutet av mars :(

det kommer gå bra :D när ska du göra?

Okej :) Betalar du för kub?

Ska göra den 14 mars, så inte såååå länge kvar.

• majarg
    mammamalin skrev 2022-03-02 10:59:45 följande:

Okej :) Betalar du för kub?

Ska göra den 14 mars, så inte såååå länge kvar.

Nej, det ingår som tur är. Iaf inte hört något annat om det. 

åh Det är snart ju! Vet du hur snabbt man får svar?

• Krusbärskompott
    mammamalin skrev 2022-03-02 09:58:13 följande:

Är det någon annan som ska göra nipt? Börjar närma sig för mig, känner mig nervös Förvånad

Japp. Om prick en vecka.
    Ännu inte nervös, tycker det kommer i väntan på svaret. Iaf var det så sist...
    Gör privat på indikation "jobbar med sjuka barn så jag har sett för mycket".
  • mammamalin
    majarg skrev 2022-03-02 11:25:09 följande:

Nej, det ingår som tur är. Iaf inte hört något annat om det. 

åh Det är snart ju! Vet du hur snabbt man får svar?

Okej det var ju bra :D

Jag tror det tar mellan 1-2 veckor ungefär. Hoppas snabbt!!

• mammamalin
    Krusbärskompott skrev 2022-03-02 11:28:37 följande:
    Japp. Om prick en vecka.
    Ännu inte nervös, tycker det kommer i väntan på svaret. Iaf var det så sist...
    Gör privat på indikation "jobbar med sjuka barn så jag har sett för mycket".
    Åh! Ja jag kan tänka mig att tiden då man väntar på resultatet är jobbigt. Jag vill mest se att det finns ett växande foster, orolig att något ska ha hänt sen jag såg hjärtat i v 6+4. Vilken vecka kommer du vara i när du gör ultraljudet?

Jag har också bokat privat, känns som att jag vill ha så mycket kontroll över situationen som jag bara kan.
  • majarg
    mammamalin skrev 2022-03-02 12:02:56 följande:

Okej det var ju bra :D

Jag tror det tar mellan 1-2 veckor ungefär. Hoppas snabbt!!

Haha alltså all denna väntan, kommer bli knäpp! 
    väntan och oro typ.. 

• mammamalin
    majarg skrev 2022-03-02 12:43:42 följande:

Haha alltså all denna väntan, kommer bli knäpp! 
    väntan och oro typ.. 

ja det är extremt psykiskt påfrestande fram till RUL tycker jag Gråter Sen har jag blivit så himla lugnad av att känna bebisen röra sig, så då har oron nästan försvunnit helt.. Så jag längtar dit :) 
Svar på tråden BF oktober 2022