• mammamalin

BF oktober 2022

Har inte hittat någon befintlig tråd för BF oktober 2022, så därmed startar jag denna för oss och hoppas vi blir ett gäng Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-29 10:29
    Nu finns även en facebookgrupp. Skicka meddelande till mig om du har BF under oktober månad och vill vara med :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-22 17:55

Vill skriva här att medlemmarna i facebookgruppen har fått tycka till och de flesta vill sätta en medlemsgräns på 50 personer. Det finns i dagsläget fortfarande ca 20 platser kvar så ni som aktivt valt att avvakta kan ha detta i åtanke :)

• Svar på tråden BF oktober 2022
  • Nejlika08

mammamalin: tack! Du anar inte hur mycket det hjälper att höra såna ord den här morgonen. Det värmer. Jag mår rätt dåligt just nu, ska till sjukhuset om ett par timmar. Jag försöker att vara i nuet och bortse från dom där katastroftankarna. Ja, kriget alltså, det förtar stämningen på det mesta. Jag läser också en massa nyheter men egentligen borde man väl avstå. Skönt ändå att du får vara sjukskriven och bara ta det lugnt. 

• mammamalin
    Nejlika08 skrev 2022-02-28 07:25:12 följande:

mammamalin: tack! Du anar inte hur mycket det hjälper att höra såna ord den här morgonen. Det värmer. Jag mår rätt dåligt just nu, ska till sjukhuset om ett par timmar. Jag försöker att vara i nuet och bortse från dom där katastroftankarna. Ja, kriget alltså, det förtar stämningen på det mesta. Jag läser också en massa nyheter men egentligen borde man väl avstå. Skönt ändå att du får vara sjukskriven och bara ta det lugnt. 

KRAM PÅ DIG! Det kommer gå bra, tänk på att du har oddsen på din sida Hjärta
  • mammamalin
    Krusbärskompott skrev 2022-02-28 07:21:12 följande:

Hej!
    Jag vill gärna gå med i favebook-gruppen om det finns platser kvar!

Absolut! Skicka meddelande till mig så får du länken :) 
  • Nejlika08

Det VAR ett litet hjärta som pickade på ultraljudet! Så glad idag! I mitten på V.8, det är väl ett gott tecken? Mina två tidigare missfall var i v.7. 

• majarg
    Nejlika08 skrev 2022-02-28 10:14:13 följande:

Det VAR ett litet hjärta som pickade på ultraljudet! Så glad idag! I mitten på V.8, det är väl ett gott tecken? Mina två tidigare missfall var i v.7. 

Åååh vad glad jag blir för din skull! Det är absolut ett bra tecken Hjärta  Så kul och höra att det såg bra ut
  • Nejlika08
    majarg skrev 2022-02-28 10:41:45 följande:
    Åååh vad glad jag blir för din skull! Det är absolut ett bra tecken Hjärta  Så kul och höra att det såg bra ut
    Tack, började skratta när jag låg där så hon såg ingenting och fick be mig ligga stilla, haha. Är så glad idag. 
  • Solskensdag
    Nejlika08 skrev 2022-02-28 10:43:42 följande:
    Tack, började skratta när jag låg där så hon såg ingenting och fick be mig ligga stilla, haha. Är så glad idag. 
    Så härligt! Hjärta
  • majarg
    mammamalin skrev 2022-02-27 21:13:49 följande:
    Åh, igenkänning. Allt det här med kriget har gjort mig mkt orolig, löser och ser nyheterna hela tiden. Oroar mig för framtiden och börjar tänka på om kriget kommer hit och man ska ha en liten bebis.. ja, katastroftankar helt enkelt.. gjort att glädjen över graviditeten kommit lite i skymundan. Tyvärr.
    Jag håller alla tummar för dig imorgon, hoppas du vill gå med i facebookgruppen sen då du SETT det lockande hjärtat för det tror jag absolut att du kommer få se Hjärta
    Själv går jag in i vecka 10 imorgon. Sjukskriven från jobbet just nu, mår såå illa. Hoppas det ska vända snart Obestämd
    fy, låter inte alls kul med så mycket illamående :( har du haft så hela tiden eller har det eskalerat med veckorna?
Svar på tråden BF oktober 2022