Hopingstill skrev 2022-03-29 16:47:25 följande:
Ja jag testade kooonstant typ varje dag fram tills jag fick 3+ på cb digital. och tills ja fick en ?dye stealer? på mina gravstickor? sen hade jag slut på test. Alltså det är så jävla svårt det där med symptom man blir galen. Låter kanske konstigt men jag hade hellre velat ligga o spy konstant på toa även om det inte heller garanterar nåt.
jag blir typ andfådd av att va ute o gå så visst, extra kissnödig emellanåt också, mått illa till o från sånt där underliggande illamående idag hela dagen typ.. o trött nästan jämt. Men ändå så jävla rädd. Rädslan över att aldrig få barn är värst och frustrationen över att inte kunna glädjas i sin graviditet.
Jag gjorde samma, testade som en gaaaalning. Tog till och med test i vecka 9, men då var det svagare. Blir tydligen så efter ett tag, liten levde ändå. Men sååå orolig man blev då. Så jag kan inte rekommendera att testa mer än efter dye stealer

du låter för övrigt minst sagt gravid med de där symtomen, exakt sådär känner jag också i början av graviditeterna jag haft!

.
Och det där med att hålla inne på glädjen, jag och min kurator har det som mål -att ändra mind setet kring att förvänta sig missfall, kontra en bebis. Ska bli intressant att se vad vi kommer fram till. Jag har i alla fall nästa ultraljud som målbild och om det går bra så ska jag och sambon fira det ordentligt (och jag tänker att det ska bli min kick start till att börja Tro på bebis!).