Maymom skrev 2022-06-12 16:40:25 följande:
Lite brun flytning i fredags, inget igår och nu idag rött blod som gick igenom ett trosskydd...
kände mig lite positiv igår när jag dessutom gick in i v.11... men nu känns det verkligen som missfall, fan. :(
om man nu ska få missfall kan man väl få det i V5-6 och inte nu när det gått så långt och man börjar tro på att det ska gå vägen, och man förlorar så mycket tid på att ha varit gravid ett tag...
blir dessutom tufft med sgi då jag inte har vet hur min lön blir framöver, nu hade jag kunnat skydda den 6 mån innan, men nästa graviditet blir den nog kass.... och svårt att byta jobb precis innan graviditet, haha.
Fy vad jag känner igen mig i allt du säger! Varför ska det komma senare om det nu ska komma alls och det som är mest frustrerande är att man hamnar inte på ruta 1 utan 0 eller minus ett, för det tar
sån tid för kroppen att ställa om. Precis alla de känslorna tyckte jag var jobbigast nu efter andra missfallet/blödningen. Jag lever ju fortfarande på hoppet som du kanske har märkt.
Så frustrerande med SGI och att vara mellan jobb. Jag har gått och längtat ett helt år nu efter att få vara föräldraledig från jobbet. Nu skjuts det fram så himla långt igen och man har gått och hoppats på att få slippa jobbet på ett tag haha.
Håller alla tummar och tår för dig att det bara är känsliga slemhinnor som blöder! <3