Stinajohannas skrev 2022-06-08 13:12:08 följande:
Fyrklövern- har sett dig i andra trådar också , varför tror du att du fått missfall igen ? jag håller tummar och tår att allt kommer gå bra , har du något vul inbokat ?
Beklagar ditt missfall <3 skönt att mensen satt igång nu så man kan börja om från början. Hoppas ägglossningen kommer som en klocka nu.
Jag hade bruna flytningar förra veckan och i lördags kom en störtblödning med klumpar, blöder fortfarande lite grann. Så jag är ganska säker på att det är ett till missfall. Men jag verkar ha ganska mycket hormoner kvar i kroppen vilket jag inte känner igen från mitt tidigare missfall. Det beror nog på att jag är en vecka längre gången när det började nu än sist. Det är jobbigt med hormonerna eftersom jag fortfarande har starka tester, imorse 2-3 v på CB digital och har kvar gravidsymtom om än något mindre.
Jag har ett VUL/UL inbokat nästa vecka sedan tidigare i samband med NIPT så jag får se på undersökningen hur det ser ut. Hoppet lever vidare som vanligt att det ska ha varit någon annan blödning men magkänslan säger annat. Ska bli skönt att få se så att allting ser rent och fint ut iaf, förhoppningsvis. Jag behöver också lite råd från gyn hur vi ska tänka framöver då jag inte hade någon mens mellan förra missfallet och detta.