Maymom skrev 2022-06-10 21:32:50 följande:
Tack. Försöker verkligen tänka positivt men så dyker tankarna upp på när jag gjorde kub senast och upptäckte att det inte fanns nåt hjärtslag, det var bara en stilla liten klump.
Jag har dock varit supertrött idag, vilket borde vara positivt, kunde knappt hålla ögonen öppna när jag läste bok för min son och vaknade nyss efter att ha somnat i soffan, haha.:) Känns som riktig gravidtrötthet, vilket jag inte känt hittills, det tycker jag bådar gott. :)
Åh det låter riktigt positivt :) tänk vad glad man kan bli av gravidsymtom!
Mitt hopp tändes idag också när illamåendet slog till som jag saknat. Blödningen har i princip stannat nu och jag har varit smått illamående och ömma bröst senaste dagarna, men idag var extremt kunde knappt röra mig utan att känna som att jag ska kräkas och brösten ömmar rätt mycket. Tempen har gått tillbaka upp där den var innan blödningen. Jobbigt att det ska pendla på det här viset, men jag kan inte hjälpa och hoppas att någon där inne har överlevt störtblödningen.
Ditt UL är dagen innan mitt, hoppas allting ser bra ut nu och att lilla hjärtat tickar på :)