Kallamakka skrev 2022-05-15 12:16:02 följande:
Såååå fint att läsa att allt gick bra på ditt ultraljud! Det gjorde vårat med! Jag har aktivt motarbetat oron och ångesten och för första gången lyckades jag vara spänd av förväntan innan rul, fantastiskt skönt. Och ja.. att få se bebisen sådär mycket och länge var ju heeeeelt otroligt. Nu är jag sådär glad och förväntansfull som jag velat vara hela tiden, skam den som ger sig men med positiva tankar varje gång oron vill ta plats -så har jag lyckats! Ska njuta nu av den här bekräftelsen så länge det går.
Himla fint att ni får titta in igen om tre veckor, själv har jag inplanerat besök hos barnmorskan för att lyssna på hjärtljud med jämna mellanrum fram till bf.

Alltså, jag tror jag råkade klicka på tummarna på ditt inlägg men vet inte hur ja får bort det, var iallafall inte meningen
Men så roligt att höra att de gick bra på rul och vad härligt att de kändes så bra inför det, helt rätt att jobba på detta med positiva tankar, så mysigt att få börja lyssna på hjärtat hos bm de är ju också väldigt mycket värt å alltid helt underbart att få höra :) <3