linneaMuenthong skrev 2022-09-06 09:50:13 följande:
Hoppar in här.
Jag (29 år) har försökt i några månader också och hoppas verkligen på ett + denna månaden (Vi har en son på 6 år också). Jag ska också ha BIM på torsdag. Jag brukar alltid ha symtom som ont i brösten, illamående, trötthet, PMS/irriterad dagarna innan mens. Denna cykeln ingenting, har inte ont i brösten eller är irriterad. Har dock varit extremt gråtmild, dålig i magen. Jag har en väldigt jämn cykel på 27-28 dagar, och får sekret varje månad vid ägglossningstiden.. dock så får jag inte såå stora känningar vid ägglossning. Min teori är att jag har lite lägre progesteron. För ca 3 nätter sedan vaknade jag under natten med en konstig smärta i buken, lite som molvärk. Jag har sedan igår fått rosa/ljusbruna flytningar men endast ibland och när jag torkar mig. Jag har fått spottings tidigare men inte varje cykel. Hoppas inte det är mensen på G i alla fall....
Håller verkligen tummarna för er att ni får ett pluss!! Känns som vi alla har ägglossning omkring samma tid. Dock så måste man ha i åtanke att man behöver inte få ägglossning på det datumet man tror (om man har en jämn cykel). Man avgör ägglossning med tempskifte/sekret samt ev smärtor.
BIM för dig idag alltså, hur går det för dig? Har du testat nåt? :)