• Frökensson

BIM i mitten av september 2022. Symtom på ev graviditet?

Vi planerar för barn nummer tre och har nu haft oskyddat sex och får se om det blir mens eller positivt gravidtest i början/mitten av september. 

Kul att höra om er som också väntar :)

Jag är bara 5-6 dagar efter ägglossning men har mensvärk eller molande värk i ryggen. Minns inte om jag hade så tidigt med de andra två och kanske är det ingenting, vi får se.

• Svar på tråden BIM i mitten av september 2022. Symtom på ev graviditet?
  • Frökensson

ÄL +8 eller 9. Kan inte säga att jag har några symtom förutom molande som mensvärk. Inte trött. Inte humörsvängningar. Inte illamående. Inte mer hungrig osv osv.

Dock har min hy varit lite sämre de senaste 2-3 dagarna men så är det ibland för mig så kan vara allt och inget 😆 Beräknad mens är nog på torsdag eller fredag om jag har vanlig Cykel. Men förra gången kom mensen på ÄL+10 eller 11. Så jag vet inte allt egentligen 

• Zannizz
    Frökensson skrev 2022-09-03 21:49:35 följande:

ÄL +8 eller 9. Kan inte säga att jag har några symtom förutom molande som mensvärk. Inte trött. Inte humörsvängningar. Inte illamående. Inte mer hungrig osv osv.

Dock har min hy varit lite sämre de senaste 2-3 dagarna men så är det ibland för mig så kan vara allt och inget 😆 Beräknad mens är nog på torsdag eller fredag om jag har vanlig Cykel. Men förra gången kom mensen på ÄL+10 eller 11. Så jag vet inte allt egentligen 

Lustigt att du säger det. Jag har fått en liten, liten finne på näsan som gör vedervärdigt ont. Jag får aldrig finnar som gör ont?.. men nu tydligen. För övrigt har jag vart fruktansvärt uppsvullen och gasig i magen hela kvällen. har vart på 40-årskalas och det är en underdrift att säga att det va ljuvligt att få komma hem, ta av sig klänningen och släppa ut magen haha 
  • Wilmas90

Jag har haft lite mensvärk som kommer och går annars inget speciellt. Har blivit förkyld nu också.. 

min mens är också beräknad att komma på torsdag :)

• Sanlin90

Jag har varit täppt i näsan några dagar, sådär att man känner att slemhinnan är svullen, idag när jag snöt mig kom det blod oxå, vaknade med huvudvärk men det kan vara att sambon lät mig sova ut idag, jag va helt oväckbar!

• Frökensson

Jag känner mig inte ett dugg gravid så tror inte det blev något denna månad. Förstår att chansen ändå minskar när vi hade sex söndagen och äl var runt torsdagen. Så svårt när mannen är borta på vardagarna. 

• Sanlin90

Jag har ev ett symptom till, jag är inte så sexuell oftast sedan vår dotter kom för 2 år sedan men idag känner jag bara att min sambo är jordens sexigaste människa och jag vill bara ha honom nu! Hahaha

• Frökensson

Nu fick jag en bruks flyttning. Förmodligen mensen som kommer trots att jag bara är BIM+10 eller 11. samma förra månaden och då är det nog så att ägglossningen inte skett pga att jag slutat med p-piller så nyligen. 

• Wilmas90

Jag följer en annan grupp för skoj skull. Den heter bf maj 2023. Där var det en tjej med bim den 11/9 som plussat redan :O 

• Sanlin90
    Wilmas90 skrev 2022-09-04 17:40:13 följande:

Jag följer en annan grupp för skoj skull. Den heter bf maj 2023. Där var det en tjej med bim den 11/9 som plussat redan :O 

Jag följer den med, hon MÅSTE ha haft tidigare äl det är fysiskt omöjligt att plussa nu annars.

jag känner så hårt att jag måste va gravid det finns inget annat men börjar tveka för jag är inte alls som med dottern, hade inget pmsigt med henne men nu gråter jag endel, jag va 100 på att jag INTE va gravid pga avsaknaden av symptom med henne nu har jag massa symptom det enda som stämmer är att jag inte har onda bröst
Svar på tråden BIM i mitten av september 2022. Symtom på ev graviditet?