• Frökensson

BIM i mitten av september 2022. Symtom på ev graviditet?

Vi planerar för barn nummer tre och har nu haft oskyddat sex och får se om det blir mens eller positivt gravidtest i början/mitten av september. 

Kul att höra om er som också väntar :)

Jag är bara 5-6 dagar efter ägglossning men har mensvärk eller molande värk i ryggen. Minns inte om jag hade så tidigt med de andra två och kanske är det ingenting, vi får se.

• Svar på tråden BIM i mitten av september 2022. Symtom på ev graviditet?
  • Boomsin

Jag ser nått svagt på det översta testet, spännande!
    Jag testade mig också idag. Mitt test var dock helt blankt. 

• Zannizz

Hur mår ni tjejer? Själv känner jag inga större symptom för tillfället, så min magkänsla säger mig att det inte blev nåt men vem vet. :) 

• Sanlin90

Jag är väääldigt trött och har tung bröst, grät för jag va trött förut så möjligen lite pmsig

• Boomsin

Jag känner mig väldigt trött och mår illa efter jag ätit. Känner ibland som att mensen ska komma men det gör den inte. Jag hoppas att den håller sig borta, haha. Är troligen på äl+6 eller 7 idag. 

• Sanlin90
    Boomsin skrev 2022-09-03 18:54:40 följande:

Jag känner mig väldigt trött och mår illa efter jag ätit. Känner ibland som att mensen ska komma men det gör den inte. Jag hoppas att den håller sig borta, haha. Är troligen på äl+6 eller 7 idag. 

Om jag hade äl när jag tror är jag på äl+6 idag, jag har mått illa tre kvällar på rad och nu efter maten ilväll är jag torr som fnöske i munnen!
  • Boomsin
    Sanlin90 skrev 2022-09-03 19:23:56 följande:
    Om jag hade äl när jag tror är jag på äl+6 idag, jag har mått illa tre kvällar på rad och nu efter maten ilväll är jag torr som fnöske i munnen!
    Jag har samma! Har haft detta i typ 3 dagar.
    Jag tror att min ägglossning var i söndags eller alternativ måndags. För i söndags kväll fick jag plötsligt kraftig mensvärk och sen på måndag gjorde det ont högt upp på höger sida. Det liksom pulserande. Därför är jag osäker på om jag ska tänka på ägglossning från söndags eller måndags. 
  • Sanlin90
    Boomsin skrev 2022-09-03 19:44:46 följande:
    Jag har samma! Har haft detta i typ 3 dagar.
    Jag tror att min ägglossning var i söndags eller alternativ måndags. För i söndags kväll fick jag plötsligt kraftig mensvärk och sen på måndag gjorde det ont högt upp på höger sida. Det liksom pulserande. Därför är jag osäker på om jag ska tänka på ägglossning från söndags eller måndags. 
    Jag hade äggvite flytningar som va värst söndag måndag och fick även smärta på söndagen så kag tror jag med hade äl då
  • Boomsin

Då har vi troligen haft ägglossning samtidigt. Jag hoppas på att vi kan få ett plus om några dagar Plus

Svar på tråden BIM i mitten av september 2022. Symtom på ev graviditet?