Afterrain skrev 2023-07-10 12:19:22 följande:
Hej allihop! Jag har förmodligen bf längst fram här i tråden(29 augusti), så när ni skriver att ni är i v 37 eller så så tycker jag att det låter som att ni är jättenära förlossning 😊. Jag tycker att tiden rusar iväg och tycker inte alls att något är långdraget, däremot längtar jag tills bebis kommer, är så nyfiken på att se vem den lille är. Har fortfarande besvär med o va svullen, trött och så, men har slutat jobba nu, gick hem på graviditetspenning den 1 juli och det känns mycket bättre nu. Hoppas allt går bra för er ❤️
Skönt att höra, jag har haft semester sedan midsommarveckan och går så småningom på föräldraledighet. Så gött att vara ledig! Även fast det är lätt att fylla dagarna ändå, känner inte riktigt jag haft tid att chilla så som jag egentligen hade velat.
Ja, jag går in i vecka 38 idag, makalöst! Är liksom du mest nyfiken på vem det är som bor i magen, hur ser den ut? Kommer den ha hår, ser man direkt likheter - antingen mellan mig eller pappan? Jag är inställd på att det blir övervägande drag från pappan, tycker det är väldigt få förstfödda som är lik mamman. Tråkigt, även fast sambon såklart är snygg men jag vill hellre att den är lik mig, haha! Vi får helt enkelt se