• Anonym (Undrar)

Finns det BRA relationer/män?

Jag börjat på riktigt ifrågasätta om det finns bra män,som delar ansvar i hemmet och inte är lata som gör sin del utan att man behöver påminna,som är ödmjuka,som inte blir sur när man inte vill ha sex,som vill ha gemensam rättvis ekonomi,som inte har aggressionsproblem,är det någon som träffat en sånn?

Vart är alla människor med bra relationer? Även runt om mig i verkliga livet verkar det vara brist på det.

• Svar på tråden Finns det BRA relationer/män?
  • Anonym (Angelica)

Klart det finns, jag har en.

• Anonym (Här)

Här är jag, som har en bra relation med en man. 

• Anonym (Jaja)

Ja, vi finns. Men vi får inte så många likes på tinder.

• Anonym (F)

Ja fast vi är antingen upptagna, eller svårhittade och svårfångade.

• AndreaBD

Absolut finns det såna. Jag är gift med en sån. Viktigt är att inte gå på fel sort, utan ha lite is i magen tills man träffar någon lämplig. 

• Anonym (L)

Vilken dum fråga. Det är som att fråga ifall det finns några vettiga kvinnor där ute. 

• Anonym (Nej)

Nej en hundra procent perfekt man finns inte. På samma sätt som det inte finns en perfekt kvinna. Däremot finns det män som delar på arbetet hemma och sköter mycket. Delar ekonomiskt för att allt ska fungera.

Alla kan bli griniga när sexlivet inte funkar. Män som kvinnor. Dock kanske du ska fråga dig varför du väljer män som uppenbarligen inte är speciellt bra. 

• Anonym (Ett litet, litet fåtal)
    Anonym (Undrar) skrev 2023-02-04 21:38:37 följande:
    Finns det BRA relationer/män?

Jag börjat på riktigt ifrågasätta om det finns bra män,som delar ansvar i hemmet och inte är lata som gör sin del utan att man behöver påminna,som är ödmjuka,som inte blir sur när man inte vill ha sex,som vill ha gemensam rättvis ekonomi,som inte har aggressionsproblem,är det någon som träffat en sånn?

Vart är alla människor med bra relationer? Även runt om mig i verkliga livet verkar det vara brist på det.

De är lätträknade. 
    De flesta har mest fitta/bröst, fotboll, starköl och bilar som intresse.
Svar på tråden Finns det BRA relationer/män?