• Anonym (bingoberra)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

• Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.
  • Anonym (Kräks)

Usch så vidrig, skulle verkligen aldrig vilja se ett arschel i string på simhallen. Äckligt!!! Och skulle inte vilja att mina barn såg det heller.

Har verkligen aldrig sett ens en kvinna i string på simhallen. På stranden ja men inte i simhallen. 

Tycker det är otrevligt med män i speedos också. Oftast feta äldre snubbar. Usch. Dra på er ordentliga badbrallor, räcker väl med att ni springer omkring med bara överkroppar.

• Anonym (...)

Nu är det ju inte strandväder men sen typ 2-3 år tillbaka ser jag minst 1, oftast 2-3 totalt kvinnor/ äldre tonåringar i string på det badhuset jag brukar gå till, tycker att det är rätt fjantigt då det så tydligt visar att de bara vill ha uppmärksamhet, själv har jag en mer täckande bikini eller baddräkt på badhus och spar de mindre tygerna till stranden :)

• Anonym (Kollo)
    Anonym (Kräks) skrev 2023-04-01 07:17:32 följande:

Usch så vidrig, skulle verkligen aldrig vilja se ett arschel i string på simhallen. Äckligt!!! Och skulle inte vilja att mina barn såg det heller.

Har verkligen aldrig sett ens en kvinna i string på simhallen. På stranden ja men inte i simhallen. 

Tycker det är otrevligt med män i speedos också. Oftast feta äldre snubbar. Usch. Dra på er ordentliga badbrallor, räcker väl med att ni springer omkring med bara överkroppar.

Typiskt bitter dynga. Om du nu är så känslig att du kräks över ett par speedos eller string, så kanske du inte bör vistas på ett allmänt badhus eller badstrand. Stackare.
  • Anonym (maken)
    Anonym (T) skrev 2023-03-31 23:21:47 följande:
    Det är lika osmakligt och hemskt på en kvinna, faktiskt. 
    Jag tycker det är vackert på kvinnor.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (maken) skrev 2023-04-01 08:05:03 följande:
    Jag tycker det är vackert på kvinnor.
    Japp, det är trevligt.
  • Anonym (Brbf)

Tycker inte det är passande. Men, om tjejer ska springa runt i det så ska killar med få göra det enligt mig! Och detta utan att tjejer gnäller. För allt ska ju vara jämställt. Är tjej själv. 

• Anonym (Brbf)

Självklart utan klagomål från män också. Tycker det är opassande på tjejer också, att springa runt i string på allmän plats. 

• Anonym (blä)
    Anonym (Me) skrev 2023-04-01 07:06:45 följande:
    Kvinnliga avundsjuka när de i som tydligast. Å va gubbarna med så får de höra de när de kommer hem haha
    Vad finns det att vara avundsjuk på menar du?

Det är bara att trava iväg och köpa string och plastpattar.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (blä) skrev 2023-04-01 09:06:04 följande:
    Vad finns det att vara avundsjuk på menar du?

Det är bara att trava iväg och köpa string och plastpattar.
    Det ställs höga krav på kroppsformen för att en string ska sitta fint. Dessutom är det illa dolt att det drar till sig blickar från män. Dom flesta män gillar det och det föranleder att damerna inte tycker lika bra om det. Om dom inte spatserar runt i string själva och drar till sig gifta mäns blickar.
  • Anonym (Brbf)
    Anonym (Me) skrev 2023-04-01 09:19:21 följande:
    Du kanske e den dåm e avundsjuk på du tar hand om dig sj !
    Hur skriver du? Man fattar noll 
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.