Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (bingoberra)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

• Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.
  • Anonym (blä)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 10:16:53 följande:
    Det var ju mamman som hade stringen, inte barnet.
    Alltid lika underhållande när folk låtsas att missförstå.
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (blä) skrev 2023-04-01 11:11:46 följande:
    Alltid lika underhållande när folk låtsas att missförstå.
    Nej, det var nog bara du själv som tyckte att du var rolig.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 11:14:52 följande:
    Nej, det var nog bara du själv som tyckte att du var rolig.
    Tror inte att personen var ute efter att vara roligt.
    Det ÄR osmakligt med porrighet bland barn.
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Mimmi) skrev 2023-04-01 11:17:35 följande:
    Tror inte att personen var ute efter att vara roligt.
    Det ÄR osmakligt med porrighet bland barn.
    Så string är detsamma som porr...? Flytta till Gilead vet ja.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Kollo) skrev 2023-04-01 11:06:51 följande:
    Nä, när män inte gillar andra män i string ÄR det ju äckligt.

Kvinnor som inte gillar andra kvinnor i string ÄR troligast avundsjuka. Men visst, det kan även vara några som helt enkelt inte gillar det.
    Jag tror inte någon kvinna är avundsjuk på kvinnor som visar upp sig i string på stranden. För oavsett kroppsform är det fult och äckligt på både män och kvinnor. Tror många kvinnor skäms för och/eller tycker synd om dessa tjejer.

Jag själv ser väldigt bra ut i string, detta vet jag med säkerhet då jag har den kroppen. 
    Men den enda som får se mig i string är min sambo.
    Uppmärksamhet från män får jag dagligen i alla fall. 
  • Anonym (bingoberra)
    Anonym (Oj :D) skrev 2023-04-01 07:00:05 följande:
    Det finns folk som verkar bry sig. Kommer ihåg ett tillfälle med en väldigt snygg (enligt mig) småbarnsmamma som badade i badhuset med sin unge. Hon hade en alldeles perfekt rumpa i string och väldigt liten överdel på stora uppenbart fejkbröst. Inte i bebispoolen men i småbarnspoolen. En grupp mammor var inte nådiga i sin kritik efter hon hade gått.
    Haha.. Visst babblar folk bakom ryggen på en.. Avundsjuka?
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 11:20:14 följande:
    Så string är detsamma som porr...? Flytta till Gilead vet ja.
    Det skrev jag inte, men det är porrigt. Du kanske inte förstår skillnaden förstås.
  • Anonym (bingoberra)
    monstretmonster skrev 2023-04-01 01:38:57 följande:
    Man i stringbadbyxa i simhallen.

Eh varför skulle de vara mer praktiska än ett par vanliga typ gubbtrosor eller vad man nu ska kalla det? Finns ingen anledning att ha string av praktiska skäl så är nyfiken på vad du har att svara på det. 

Tja.. mindre mängd textil? Bättre för miljön ;)
  • Anonym (bingoberra)
    Anonym (Kollo) skrev 2023-04-01 11:06:51 följande:
    Nä, när män inte gillar andra män i string ÄR det ju äckligt.

Kvinnor som inte gillar andra kvinnor i string ÄR troligast avundsjuka. Men visst, det kan även vara några som helt enkelt inte gillar det.
    Men män som äcklas av att se andra män i string, är inte det en sorts avundsjuka som dessa ?äcklade? män inte är medvetna om? Det finns ju nånting som kallas för projicering, dvs när du hatar nån person för vissa egenskaper som hen har och som du också har. Kan inte detta äcklande egentligen handla om att de äcklade männen är undermedvetet avundsjuka på männen i string, för att männen i string vågar ha på sig string? För om det stämmer, då säger det mer om de äcklade männen än om männen som dragit på sig stringbadbyxor.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (bingoberra) skrev 2023-04-01 11:43:38 följande:
    Men män som äcklas av att se andra män i string, är inte det en sorts avundsjuka som dessa ?äcklade? män inte är medvetna om? Det finns ju nånting som kallas för projicering, dvs när du hatar nån person för vissa egenskaper som hen har och som du också har. Kan inte detta äcklande egentligen handla om att de äcklade männen är undermedvetet avundsjuka på männen i string, för att männen i string vågar ha på sig string? För om det stämmer, då säger det mer om de äcklade männen än om männen som dragit på sig stringbadbyxor.
    Jag får köpa ett par string och testa din teori =)
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.