• Anonym (bingoberra)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

• Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.
  • Anonym (bingoberra)
    Markus89 skrev 2023-04-02 10:10:29 följande:

är en kille som nästan bara använder string för att det är så skönt men inte stringbadbyxor då utan bara under kläderna. 
    önskar att string på män blir lite mer accepterat 

String på män kommer inte att bli accepterat så länge de män som bär string inte inte vågar stå för det. Tycker du ska försöka att våga att sola och bada i string. När fler ser dig på stranden kommer det kanske att finnas en och annan som skulle vilja haka på och kanske gör det.. Det här är lite som en sorts civil kurage, att våga vara som man vill och skita i vad folk tycker, eftersom det inte är förbjudet.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (bingoberra) skrev 2023-04-02 11:01:26 följande:
    String på män kommer inte att bli accepterat så länge de män som bär string inte inte vågar stå för det. Tycker du ska försöka att våga att sola och bada i string. När fler ser dig på stranden kommer det kanske att finnas en och annan som skulle vilja haka på och kanske gör det.. Det här är lite som en sorts civil kurage, att våga vara som man vill och skita i vad folk tycker, eftersom det inte är förbjudet.
    Kör bara kör - ni har allt att vinna och inget att förlora!

Ni som vill och vågar är vinnare hur eller hur 
  • Agnescecila
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-01 19:54:44 följande:
    Varför är just skratt din reaktion?

Är det komiskt? Varför i så fall?

Eller är du mest bara lättroad,?

Skrattar folk åt hur du klär dig? Hur reagerar du då?Tog du illa upp? Eftersom du inte förstod vad jag skrev, så vet jag inte hur jag ska förklara för DIG. Jag tycker bara att det är ett fult och osmickrande plagg. Jag tror säker att det finns folk som skrattat åt mina kläder. Bryr jag mig? Nä?För ingen har gjort det öppet, så jag vet inte om det. Synd att detta ämne är så känsligt för dig. Antar att du är en av dessa som använder detta osmickrande plagg?
  • Agnescecila
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-01 19:54:44 följande:
    Varför är just skratt din reaktion?

Är det komiskt? Varför i så fall?

Eller är du mest bara lättroad,?

Skrattar folk åt hur du klär dig? Hur reagerar du då?
    Läste nu att du bär detta plagg. Troligtvis är det därför du inte kan acceptera att ALLA gillar detta plagg.
  • Anonym (Eva)
    Agnescecila skrev 2023-04-02 14:34:30 följande:
    Läste nu att du bär detta plagg. Troligtvis är det därför du inte kan acceptera att ALLA gillar detta plagg.
    Sverige blir större och rikare med tolerans 
  • Anonym (Oj :D)

Jag konsulterade en homosexuell man i frågan, stringbadbyxor på män? Det var nej. Men om man har en snygg rumpa då? Ändå nej. 

Han ville inte förbjuda någon att ha det, men det var ändå nej på det vilket för mig var lite förvånande. Tydligen skall man ha "bara vanliga jävla badshorts", raka magen, ryggen och armhålorna men behålla håret på bröstet, armarna och benen.

• Anonym (Eva)
    Anonym (Oj :D) skrev 2023-04-02 14:56:34 följande:

Jag konsulterade en homosexuell man i frågan, stringbadbyxor på män? Det var nej. Men om man har en snygg rumpa då? Ändå nej. 

Han ville inte förbjuda någon att ha det, men det var ändå nej på det vilket för mig var lite förvånande. Tydligen skall man ha "bara vanliga jävla badshorts", raka magen, ryggen och armhålorna men behålla håret på bröstet, armarna och benen.

Vi gillar olika
  • Anonym (Pling plong)
    Anonym (bingoberra) skrev 2023-03-31 18:39:14 följande:
    Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

ag skiter ärligt i vad du har på dig så länge du håller dig för dig själv och inte är en äckelgubbe som skall envisas med att prata med och komma när och "råka" röra vid andra badare...

Är du ett äckel bryr jag mig inte vad du har på dig... då skall du inte vara i simhallen punkt slut... är du inte ett äckel och har valda badbyxor för att det är vad du trivs i (utan sexuell anledning... om det är för att det är sexuellt hamnar det under äckelkvoten....) så bryr jag mig inte. 

• Anonym (Eva)
    Anonym (Pling plong) skrev 2023-04-02 16:40:23 följande:

ag skiter ärligt i vad du har på dig så länge du håller dig för dig själv och inte är en äckelgubbe som skall envisas med att prata med och komma när och "råka" röra vid andra badare...

Är du ett äckel bryr jag mig inte vad du har på dig... då skall du inte vara i simhallen punkt slut... är du inte ett äckel och har valda badbyxor för att det är vad du trivs i (utan sexuell anledning... om det är för att det är sexuellt hamnar det under äckelkvoten....) så bryr jag mig inte. 

Definiera 'äckel' - vi börjar där
  • Anonym (Oj :D)
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 14:57:29 följande:

Vi gillar olika
    Ja det gör vi, men då homosexuella män borde äga någon slags auktoritet i frågan om män borde använda stringbadbyxor när de badar så håller jag hans åsikt högt i frågan.
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.