• Anonym (bingoberra)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

• Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Mimmi) skrev 2023-04-01 11:24:31 följande:
    Det skrev jag inte, men det är porrigt. Du kanske inte förstår skillnaden förstås.
    Så porr och porrigt är inte alls samma sak...? Give me a fucking break. Låter mest som avundsjuka.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 11:49:00 följande:
    Så porr och porrigt är inte alls samma sak...? Give me a fucking break. Låter mest som avundsjuka.
    Såklart. Givetvis. {#emotions_dlg.djavulsk}

Som jag misstänkte, du förstår inte skillnaden.
  • Anonym (Eva)

Vad är problemet - kvinnor som män - alla har en rumpa.

Låt den synas om du är nöjd med den! Solig

• Anonym (Kollo)
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-01 12:00:04 följande:

Vad är problemet - kvinnor som män - alla har en rumpa.

Låt den synas om du är nöjd med den! Solig

Nej, vi måste förfasa oss över det i all evinnerlig tid!

Jag tycker också att folk borde ta saker mer med en klackspark. Alla blir upprörda för allt nuförtiden.

• Anonym (Oj :D)
    Anonym (Mimmi) skrev 2023-04-01 11:17:35 följande:
    Tror inte att personen var ute efter att vara roligt.
    Det ÄR osmakligt med porrighet bland barn.
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 10:16:53 följande:
    Det var ju mamman som hade stringen, inte barnet.
    Jag tyckte att hon såg (menar det här positivt nu) porrig ut, sedan kanske det är osmakligt bland barn, men hon hade sett hyfsat porrig ut även i baddräkt och man måste ju få tillåtas gå på badhus med sitt barn även om man har en porrig typ av skönhet.

Naturligtvis baserat på fler iakttagelser än denna, men kvinnor med ett porrigt utseende verkar provocera andra kvinnor. Kvinnor verkar tycka det är ok med sexiga och vackra kvinnor, men inte om de är det på ett porrigt sätt.

Vad är då porrigt? Jag vill hävda en kombination av muskulösa lår, stor men ändå inte särskilt fet rumpa, smal midja och silikonbröst.

En smal graciös fysik, eller en atletisk vältränad "slimmad" kropp eller en kurvig där brösten är stora naturligt, rumpan och låren är mulliga och midjan ser smal ut i jämförelse kan vara lika tilltalande som den porriga, men de typerna av skönhet verkar inte provocera andra kvinnor på samma sätt. Så hade jag återfötts som kvinna i nästa liv hade jag försökt sträva efter en porrig fysik.   

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Oj :D) skrev 2023-04-01 12:35:07 följande:
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 10:16:53 följande:
    Det var ju mamman som hade stringen, inte barnet.
    Jag tyckte att hon såg (menar det här positivt nu) porrig ut, sedan kanske det är osmakligt bland barn, men hon hade sett hyfsat porrig ut även i baddräkt och man måste ju få tillåtas gå på badhus med sitt barn även om man har en porrig typ av skönhet.

Nästa fråga då, varför skulle det vara osmakligt att visa skinkorna bland barn? De lär väl ha sett sina egna föräldrars kroppar förut så det borde inte komma som en chock hur man kan se ut, och små barn tänker verkligen inte på kroppar eller kläder som "porriga", såna koncept finns inte i deras värld än, och de allra minsta tänker väl inte alls på andras kroppar.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 12:53:15 följande:
    Nästa fråga då, varför skulle det vara osmakligt att visa skinkorna bland barn? De lär väl ha sett sina egna föräldrars kroppar förut så det borde inte komma som en chock hur man kan se ut, och små barn tänker verkligen inte på kroppar eller kläder som "porriga", såna koncept finns inte i deras värld än, och de allra minsta tänker väl inte alls på andras kroppar.
    En rumpa är inte märkvärdigare än en fot ett knä eller en hals 

Låt folk välja själva och racka inte ner på folks val.

Vill du att någon annan ska döma dig?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Eva) skrev 2023-04-01 12:55:49 följande:
    En rumpa är inte märkvärdigare än en fot ett knä eller en hals 

Låt folk välja själva och racka inte ner på folks val.

Vill du att någon annan ska döma dig?
    Du citerade fel person.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 13:05:13 följande:
    Du citerade fel person.
    Spela roll
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Kollo) skrev 2023-04-01 12:25:31 följande:

Nej, vi måste förfasa oss över det i all evinnerlig tid!

Jag tycker också att folk borde ta saker mer med en klackspark. Alla blir upprörda för allt nuförtiden.

Upprörd tror jag ingen blir. Äcklad är en annan sak och det blir många (de flesta?).
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.