Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 18:46:15 följande:
Min fråga var varför. Inte varför inte
Mitt svar var en fråga som svar på din fråga.
Anonym (bingoberra) skrev 2023-04-02 18:58:29 följande:
Du har frågat EN enda bög, och tror att han talar för alla. Men vilken tur att han inte tycker att det ska förbjudas.
När den första kvinnan tog på sig byxa, istället för kjol, nån gång för sisådär 100 år sedan, väckte det ramaskri. Och jag är säker på att det fanns minst en lesbisk kvinna på den tiden som tyckte det var osmakligt för en kvinna att gå i byxor (och ännu värre i stringbadbyxor ;)
Anonym (Eva) skrev 2023-04-02 21:50:35 följande:
Haha Berra - jag tror att du är på rätt spår här,n
Så intressant att diskutera med någon som har frågat hela (1) bög ändå!!!
Grattis dels till valet av en bög - va p as mg på rödbetan direkt - tänk om han bara frågat en random dalmas ???! ......dels för den imponerande statistiska basen - tänk ändå en (1) hel person inte bara en halv Örnkoll!
Jodå då får man ju en fin fin överblick av sakers tillstånd.
Kommer att tänka på ett uttryck i Italien,: "idioternas mamma är alltid gravid" - det kommer alltid en till och en till och en till.....
Jag känner bara två med den läggningen, och den andre vill jag inte ha kontakt med eftersom han vänstrade mot den förste men skulle kunna om det var nödvändigt nog få ett svar. Får skriva något i stil med: Hej det är din Exs heterosexuella kompis. Jag vet att vi inte pratat på snart ett år men jag måste bara fråga: String på män? yay or nay? Ändras svaret om bakdelen är snygg?
Vi får helt enkelt överlämna frågeställningen till bi- och homosexuella män som läser min post här. Varsågod, scenen är er: