• Anonym (bingoberra)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

• Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.
  • Anonym (Oj :D)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 12:53:15 följande:
    Nästa fråga då, varför skulle det vara osmakligt att visa skinkorna bland barn? De lär väl ha sett sina egna föräldrars kroppar förut så det borde inte komma som en chock hur man kan se ut, och små barn tänker verkligen inte på kroppar eller kläder som "porriga", såna koncept finns inte i deras värld än, och de allra minsta tänker väl inte alls på andras kroppar.
    Ja inte vet jag. Jag tyckte det såg väldigt smakligt ut. Min son, 3 år vid tillfället reagerade inte alls på det heller, så mig störde det inte, tvärtom.

Det är nog, åtminstone vad jag kommer ihåg, den enda gången jag sett någon använda string i ett badhus. På somrarna när de har utepool på samma ställe då är det en del, men det är nog enda gången i innepooldelen.
  • Anonym (Kollo)
    Anonym (Oj :D) skrev 2023-04-01 13:53:49 följande:
    Ja inte vet jag. Jag tyckte det såg väldigt smakligt ut. Min son, 3 år vid tillfället reagerade inte alls på det heller, så mig störde det inte, tvärtom.

Det är nog, åtminstone vad jag kommer ihåg, den enda gången jag sett någon använda string i ett badhus. På somrarna när de har utepool på samma ställe då är det en del, men det är nog enda gången i innepooldelen.
    Barn reagerar framförallt på föräldrars reaktioner. Om den vuxna är lugn och fin så är oftast barnet det med.
  • Anonym (-)
    Anonym (Meow!) skrev 2023-04-01 01:35:31 följande:

Nej usch och fy!
    Men stringhylla däremot... :P

Risk att man blir missuppfattad när man säger att man såg en schysst hylla på badhuset.
  • Anonym (X)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 11:49:00 följande:
    Så porr och porrigt är inte alls samma sak...? Give me a fucking break. Låter mest som avundsjuka.
    Är sex och sexigt samma sak?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (X) skrev 2023-04-01 15:50:06 följande:
    Är sex och sexigt samma sak?
    Sex är en handling, besserwisser.
  • Anonym (Lady)

Not my cup of tea!
    Tycker det är SÅ osexigt men det är självklart upp till var och en att välja vad de vill plaska runt i.

• Anonym (Oj :D)

Om det är så negativt att se porrig ut i badkläder, borde då kvinnor med ett porrigt utseende förbjudas att bada på allmänna/kommunala badplatser eller är det ok om de gör en synbart medveten ansträngning att tona ner sin porrighet genom tex. att ha baddräkter speciellt designade för att tona ner porrigt utseende? 

Jag kan för övrigt anlitas som konsult i frågar där det råder tvivel på om en kvinna bara är snygg och sexig eller snygg och sexig på ett porrigt sätt. Nu vill jag inte orsaka badförbud för enskilda kvinnor, men är lönen tillräckligt bra känner jag mig lämpad för uppdraget.

• Anonym (111)
    Anonym (bingoberra) skrev 2023-03-31 18:39:14 följande:
    Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

Utmana vad? 
    String är delvis ett sexualiserande plagg. Är det så att du vill visa upp dig? 

Var sak har sin plats och string i badhus är inte helt rätt plats. Stringbadbyxa hade sin rätta plats på beachen på 80-talet. 
  • Anonym (Eva)

Tråden är överlag ett världsrekord i att problematisera något som alls inte är ett problem 

Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.