• Anonym (bingoberra)

Man i stringbadbyxa i simhallen.

Nu när det blivit allt vanligare att se kvinnor i stringbikini på stränder och även i simhallar, vad skulle du, käre läsare tänka om du fick syn på nån man i stringbadbyxa i simhallen?
    Varför jag undrar det? Jo, för att jag börjat praktisera detta otyg, och är så väldigt nyfiken på vad det framkallar för känslor hos folk när de ser mig. Och varför vill jag simma med just såna badbrallor? För att de tycker jag är skönast och mest praktiska för ändamålet, plus att jag vill utmana normen lite. Varför vill jag utmana normen? Den frågan kan jag inte ge nåt bra svar på. Men jag är tacksam om ni ger svar på min första fråga

• Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.
  • Postman
    Anonym (T) skrev 2023-03-31 23:21:47 följande:
    Det är lika osmakligt och hemskt på en kvinna, faktiskt. 

Ja hårfint bättre på en kvinnan än en man men jag håller med.

Jag är ingen fan av string överlag. 

• Anonym (Bubblan)

Är på badhuset rätt ofta och ser aldrig någon med string där. På stranden finns det en och annan tonåring men aldrig vuxna med string och har aldrig sett en man i string.

hur vacker du än är så hade det bara sett konstigt ut och varit rätt avtändande, men tycker inte det är snyggt på kvinnor heller.

• Anonym (Xenia)

Hade omedelbart satt en hagelsvärm i svanken på vederbörande och sedan låtit "hens" kropp ligga flytande i bassängen medan jag lämnade hallen.

Ja, jag har regelbundet med mig dolt hagelvapen på badhuset.

• Anonym (Anna)

Har man string på ett badhus så vill man ha uppmärksamhet. Vem orkar ens bry sig?

• Anonym (Meow!)

Nej usch och fy!
    Men stringhylla däremot... :P

• monstretmonster

Eh varför skulle de vara mer praktiska än ett par vanliga typ gubbtrosor eller vad man nu ska kalla det? Finns ingen anledning att ha string av praktiska skäl så är nyfiken på vad du har att svara på det. 

• Anonym (Oj :D)
    Anonym (Anna) skrev 2023-04-01 00:35:05 följande:

Har man string på ett badhus så vill man ha uppmärksamhet. Vem orkar ens bry sig?

Det finns folk som verkar bry sig. Kommer ihåg ett tillfälle med en väldigt snygg (enligt mig) småbarnsmamma som badade i badhuset med sin unge. Hon hade en alldeles perfekt rumpa i string och väldigt liten överdel på stora uppenbart fejkbröst. Inte i bebispoolen men i småbarnspoolen. En grupp mammor var inte nådiga i sin kritik efter hon hade gått.
  • Markus89

Tycker ganska ofta man ser string på tjejer nu även i badhus
    men aldrig killar. 
    På stranden kan jag förstå det att man vill ha mera sol på sig. Men på inomhusbad så kan det ju bara handla om att dom känner sig sexiga string och vill att andra ska se typ.

• Markus89

Jag använder ganska ofta stringtrosor fast jag är kille bara för jag tycker det är så svalt och skönt och ger mig bättre stöd där nere. Boxer brukar klumpa sig för mig mellan benen så jag får skavsår. Men då har jag dom  ju under så ingen ser.
    På badhuset skulle jag aldrig ha string. Men i omklädningsrum har man haft det men är snabb att ta på mig byxorna så ingen ska se bara för man känner sig udda typ

• Anonym (Kollo)
    Anonym (Me) skrev 2023-04-01 07:06:45 följande:
    Kvinnliga avundsjuka när de i som tydligast. Å va gubbarna med så får de höra de när de kommer hem haha
    Och gubbarna håller med och fördömer detta obscena beteende, men inuti fröjdas dom till fullo och har runkfantasier ett år framöver.
Svar på tråden Man i stringbadbyxa i simhallen.