Gå utan Bh
Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :)
Hur många tjejer / Kvinnor går utan bh nu i det soliga vädret ? Jag gör det för det mesta då jag har små bröst men mest för att det är skönt :)
Väldigt få skulle jag säga. BH-löst är helt ute idag även för de som har små bröst. Tråkigt tycker jag, behöver man inte BH-n som stöd är det skönare utan.
Väldigt få skulle jag säga. BH-löst är helt ute idag även för de som har små bröst. Tråkigt tycker jag, behöver man inte BH-n som stöd är det skönare utan.
Jag gör det också ibland, men använder då linne under exempelvis en blus eller om det är dubbelt eller tjockt tyg i linnet, för min egen skull för att inte känna mig obekväm och oklädd. När jag var yngre gick jag oftast utan bh under mina toppar och linnen på sommaren. Har också små bröst och behöver inte stödet.
När jag var ung och hade B-kupa gick jag utan, men efter graviditet med E-kupa så är det inget behagligt eller praktiskt med att göra det.
Och sen älskar jag vackra BH:ar.
Jag går utan bh hela året. Verkligen avskyr bh och behöver det inte. Har det bara när jag absolut måste i jobbsammanhang, och tar då av mig så fort jag bara kan när jag är klar.
Tjatar mkt på min sambo att hon ska hå utan BH. Hon har stora, typ 90F. Tycker det ser sexigt o ledigt ut. Allt behöver inte vara så strikt o stelt jämt.
Så vackert när kvinnor går utan BH.
Jag går alltid utan bh när jag är hemma
Trevlig att läsa att det är flera som går utan Bh .
skönt är det i allafall .