• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym skrev 2023-08-20 20:38:18 följande:
    Ja, 
    Och vad får du att tro det?
  • Anonym
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-20 21:03:33 följande:
    Och vad får du att tro det?
    Han startar en tråd om det
    Det finns ju andra personer där också i närheten som kan ta illa vid sig, blottaren fortsätter med sitt beteende och då kan andra personer ta illa vid sig. Bra då om ts kan stoppa en blottare
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym skrev 2023-08-20 21:21:45 följande:
    Det finns ju andra personer där också i närheten som kan ta illa vid sig, blottaren fortsätter med sitt beteende och då kan andra personer ta illa vid sig. Bra då om ts kan stoppa en blottare
    TS startar en tråd under sex och sånt och kallar fittan för härligheten. Vågar mig nog på en gissning att han blev jävligt kåt. Men gissar också att du bara låtsas tro något annat.
  • Anonym
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-20 21:42:49 följande:
    TS startar en tråd under sex och sånt och kallar fittan för härligheten. Vågar mig nog på en gissning att han blev jävligt kåt. Men gissar också att du bara låtsas tro något annat.
    Men trots allt är det bra att försöka få stopp på sådant ap-beteende.
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym skrev 2023-08-20 21:52:42 följande:
    Men trots allt är det bra att försöka få stopp på sådant ap-beteende.
    Absolut. Men nu handlar ju inte om tråden om det. TS vill veta om de gjorde det med mening eller inte.
  • Pixie99
    Anonym skrev 2023-08-20 21:21:45 följande:
    Men du måste väl ändå förstå att TS beskriver något som mest är en manlig sexfantasi, utan större koppling till verkliga händelser. På en uteservering i dagsljus lär man knappast kunna se något under en kvinnas kjol även om hon särar lite på låren, såvida hon inte drar upp kjolen hela vägen till höften.

Jag skulle gissa att TS inte uttryckte sin indignation över ett dubiöst beteende, utan snarare förväntade sig sexiga små anekdoter om hur kvinnor blottat sig för främlingar.
  • Anonym
    Pixie99 skrev 2023-08-20 21:55:32 följande:
    Men du måste väl ändå förstå att TS beskriver något som mest är en manlig sexfantasi, utan större koppling till verkliga händelser. På en uteservering i dagsljus lär man knappast kunna se något under en kvinnas kjol även om hon särar lite på låren, såvida hon inte drar upp kjolen hela vägen till höften.

Jag skulle gissa att TS inte uttryckte sin indignation över ett dubiöst beteende, utan snarare förväntade sig sexiga små anekdoter om hur kvinnor blottat sig för främlingar.
    Ja man får ju hoppas det.
    Men om någon blottare läsare tråden så vill jag att den blir påmind om att folk tar fram mobil och fotar , och gör en anmälan
    Och varför ska ts sunkiga fantasi få stå oemotsagd?
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym skrev 2023-08-20 22:03:30 följande:
    Ja man får ju hoppas det.
    Men om någon blottare läsare tråden så vill jag att den blir påmind om att folk tar fram mobil och fotar , och gör en anmälan
    Och varför ska ts sunkiga fantasi få stå oemotsagd?
    Det enda som ifrågasätts är att du skriver att TS tagit illa vid sig.
  • Pussan
    Anonym (Y) skrev 2023-08-20 15:20:36 följande:

Vill bara säga blä. Och att de borde polisanmälas. 

Anonym skrev 2023-08-20 20:19:07 följande:

Fotografera och polisanmäl

Ja, oj vilken farlig förbrytare. Polisen har ju verkligen inget viktigare att använda sin tid till. 

• Anonym
    Pussan skrev 2023-08-20 22:45:55 följande:
    Anonym skrev 2023-08-20 20:19:07 följande:

Fotografera och polisanmäl

Ja, oj vilken farlig förbrytare. Polisen har ju verkligen inget viktigare att använda sin tid till. 

Att blotta sig är olagligt
Svar på tråden Visa upp sig