• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym (Det är därför jag har byxor)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-21 07:47:47 följande:
    Stackars dessa bittra mammor, vilka tråkiga liv dom måste ha. 
    Jag förstod dem då det måste sett rätt ...udda ut.

Min mamma som gillar att rätta mig säger ibland att jag har enorma fantomtestiklar och sitter som jag var hos gynekologen. 
  • Anonym (Hmm)
    Kvittning skrev 2023-08-21 10:59:15 följande:
    Kan tillägga att om jag skulle se en man ta av sig tröjan i en miljö där han blir ensam tröjlös så skulle jag också utgå att han gjorde det för att han var varm, inte för att han skulle vilja visa upp sig. 

Har för mig ingenting med kön att göra utan att jag helt enkelt inte tror att folk generellt gör saker för att visa upp sig utan av mer praktiska anledningar. 

Jag tänker mer att vi vet inte anledningen till varför en annan person gör som den gör. 

Hon kanske gjorde det för att hon var varm och hon kanske gjorde det för att hon gillade att visa upp sig. Det vet vi ju faktiskt inte så vi behöver hålla båda möjligheterna öppna. 

Sen kan det mycket väl vara så att det ena är vanligare än det andra vilket jag också tror. Men fortfarande vet vi inte i TS fall utan att känna personerna eller varit med. 

Det du och jag själv känner och hur vi skulle agerat är ju inget facit på hur andra agerar. 

Det jag menar är att man får ha ögonen öppna för alla orsaker då andra människor har andra motiv och känslor som vi inte vet om.

• Anonym (Pitt)

Självklart finns det hur många tjejer som helst som vill visa sig. Det räcker med att gå på gymmet och se alla tjejer i extremt tajta tights som dras upp långt mellan skinkorna och blygdläpparna. Det ser extremt porrigt ut. Det finns ingen vettig förklaring till att tjejer så än att du villa visa upp sig. Jag har inget emot det och tycker att det är spännande.

• Anonym (Miss Demeanor)
    Kvittning skrev 2023-08-21 10:59:15 följande:
    Kan tillägga att om jag skulle se en man ta av sig tröjan i en miljö där han blir ensam tröjlös så skulle jag också utgå att han gjorde det för att han var varm, inte för att han skulle vilja visa upp sig. 

Har för mig ingenting med kön att göra utan att jag helt enkelt inte tror att folk generellt gör saker för att visa upp sig utan av mer praktiska anledningar. 
    Okej, så 20+ åringen med sexpack som längs strandpromenaden här sprang UPPE PÅ MUREN mellan gångbana och strandvall i bara paketsmickrande tights gör inte det för att visa upp sig då alltså.

Bra att veta! Cool
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-08-21 14:49:44 följande:
    Okej, så 20+ åringen med sexpack som längs strandpromenaden här sprang UPPE PÅ MUREN mellan gångbana och strandvall i bara paketsmickrande tights gör inte det för att visa upp sig då alltså.

Bra att veta!  // Cool
    En vältränad kropp i paketsmickrande tights låter väl alldeles underbart, både för åskådare och för personen som dragit på sig sina hårt åtsittande tights! Hoppas det var kompressionstightsTungan ute
  • Anonym (Det är därför jag har byxor)
    Anonym (Pitt) skrev 2023-08-21 14:42:49 följande:

Självklart finns det hur många tjejer som helst som vill visa sig. Det räcker med att gå på gymmet och se alla tjejer i extremt tajta tights som dras upp långt mellan skinkorna och blygdläpparna. Det ser extremt porrigt ut. Det finns ingen vettig förklaring till att tjejer så än att du villa visa upp sig. Jag har inget emot det och tycker att det är spännande.

Du är medveten om att alla inte har ett streck till kön utan en del är utrustade med blygdläppar som gillar att jävlas med en eller? Man drar upp för att RÖVEN skall se bra ut, kameltån är 100% oavsiktlig.
  • Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2023-08-21 09:09:44 följande:

Det slår mig när jag läser en sån här tråd hur vissa per automatik tänker, nä men kvinnor gör inte så, det måste vara en mans fantasi. 

Som om att kvinnor alltid beter sig och sköter sig. Det här måste vara någon inlärd norm där man tror att mannen alltid fantiserar och beter sig illa men kvinnorna beter sig bra och därför kan det inte per automatik ha hänt.

Det finns väl kvinnor som går igång på att blotta sig på samma sätt som det finns män likaså. 

Med den (icke-)moralen spelar det ingen roll hur snygg du är. Om du nu ens är det, vilket jag tvivlar på. Snygga kvinnor behöver inte visa fittan för att hitta en man.
  • Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym skrev 2023-08-21 15:38:23 följande:
    Med den (icke-)moralen spelar det ingen roll hur snygg du är. Om du nu ens är det, vilket jag tvivlar på. Snygga kvinnor behöver inte visa fittan för att hitta en man.
    Men tänk om de vill det då? Flört
  • Anonym (Miss Demeanor)

* tillägger att jag verkligen inte vill uppmuntra till blottning utan tänker att man i så fall hellre bestämmer med någon som vill se och möts på lämpligt ställe.

• Anonym
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-08-21 15:42:27 följande:
    Men tänk om de vill det då? Flört
    Jo, tänk... då får de hålla till godo med skräpet som vill ha en brud som visar fittan för gemene man.
Svar på tråden Visa upp sig