• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (XXX) skrev 2023-08-21 18:52:04 följande:
    Ja, visst är det! Du kan inte ta för givet att främmande människor vill se ditt underliv. Om du vill visa upp det, finns det hundratals möjligheter på nätet nuförtiden, att hitta någon som vill se det. Win-win!
    Stort tack för att du ställer allt tillrätta så bra!
  • Anonym (Nyfiken)

Och nu går vi in i fasen: den spännande upplösningen - vem kommer få sista ordet i denna evighets diskussionen om en i princip icke fråga...

Har det nånsin varit ett problem detta?

Snälla - ge er tack!

• Anonym (Miss Demeanor)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-08-21 19:31:49 följande:

Och nu går vi in i fasen: den spännande upplösningen - vem kommer få sista ordet i denna evighets diskussionen om en i princip icke fråga...

Har det nånsin varit ett problem detta?

Snälla - ge er tack!

Det är självfallet lika illa om kvinnor blottar sig som när män gör det, men det är betydligt mer sällsynt.

Vill man nu göra det så stäm träff med någon som vill se och välj en lite mer undanskymd plats på en udda tid bara, det går helt säkert att lösa.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-08-21 19:51:45 följande:
    Det är självfallet lika illa om kvinnor blottar sig som när män gör det, men det är betydligt mer sällsynt.

Vill man nu göra det så stäm träff med någon som vill se och välj en lite mer undanskymd plats på en udda tid bara, det går helt säkert att lösa.
    Och därmed var sista orden sagt.
    Det är ju enklare bara man går in i saken med inställningen att hitta lösningar. Tack!Glad
  • Core

Jag har hantverkare, lämnade det för några år sedan. Men folk skulle inte tro på hur ofta det flashades i fönster när man gick på ställningen, uppenbarligen medvetet.

Nu var vi två yngre män i bra form som alltid jobbade ihop vilket kanske hjälpte till lite, tvivlar på att det händer avdankade tjockisar, men ändå .

• Pussan
    Anonym skrev 2023-08-20 23:12:12 följande:
    Det är den som begår olagliga handlingar som upptar polisens tid i onödan
    Nej det är den som anmäler. Om ingen gör en fånig anmälan av en för kort kjol så upptar det ingen tid alls för polisen. Då kan polisen ägna sig åt såna som spränger hus eller avrättar gängmedlemmar ute på stan bland andra människor. som kan råka komma i vägen Eller kanske knarkligor eller ligor som håller kvinnor utan pass och uppehållstillstånd som fångar och tvingar dem att prostituera sig...eller nåt...
    Eller så kan de utreda en fitta som varit synlig ett par sekunder.
    Det är vi medborgare som väljer.
  • Pussan
    Anonym skrev 2023-08-21 16:18:56 följande:
    Jaha, man ska behöva titta bort för att slippa se ditt underliv?
    Vad är det för fel på folk...
    Det är svårt med läsförståelsen tydligen. Miss Demeanor skrev att hon kunde gå på stan i kort kjol och urringat. Underlivet tillkom i din fantasi.
  • Anonym (Jenny)
    Pussan skrev 2023-08-21 22:45:52 följande:
    Nej det är den som anmäler. Om ingen gör en fånig anmälan av en för kort kjol så upptar det ingen tid alls för polisen. Då kan polisen ägna sig åt såna som spränger hus eller avrättar gängmedlemmar ute på stan bland andra människor. som kan råka komma i vägen Eller kanske knarkligor eller ligor som håller kvinnor utan pass och uppehållstillstånd som fångar och tvingar dem att prostituera sig...eller nåt...
    Eller så kan de utreda en fitta som varit synlig ett par sekunder.
    Det är vi medborgare som väljer.
    Hjärta  Bästa Pussan forever Hjärta
  • Pussan
    Anonym (Kille) skrev 2023-08-21 16:14:37 följande:

Många tjejer som gillar att visa upp sig är min uppfattning. Jag har inte upplevt tjejer som fläker ut underlivet men en stor trend att ha topp, ofta vit, där nippels tydligt synd igenom

Cool Då är jag ju äntligen trendig! Efter alla år... Härligt!
Svar på tråden Visa upp sig