• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Pitt) skrev 2023-08-21 14:42:49 följande:

Självklart finns det hur många tjejer som helst som vill visa sig. Det räcker med att gå på gymmet och se alla tjejer i extremt tajta tights som dras upp långt mellan skinkorna och blygdläpparna. Det ser extremt porrigt ut. Det finns ingen vettig förklaring till att tjejer så än att du villa visa upp sig. Jag har inget emot det och tycker att det är spännande.

Jag håller med. Det är sjukt sexigt och alldeles underbart att spana in dessa vackra feminina kroppar - kan inte bli bättre!Tungan ute
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-21 07:47:47 följande:
    Stackars dessa bittra mammor, vilka tråkiga liv dom måste ha. 
    Alltid dessa kommentarer. Om man inte gillar att se andras intima delar, eller inte gillar att se andra ha sex, då är man tråkig och/eller bitter. Varför?
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-21 15:53:12 följande:
    Alltid dessa kommentarer. Om man inte gillar att se andras intima delar, eller inte gillar att se andra ha sex, då är man tråkig och/eller bitter. Varför?
    För att flirt och sex är viktiga delar för att må gott i livet 
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-21 15:53:12 följande:
    Jag har full förståelse för om man inte gillar det men om man tycker att det är såå hemskt så man måste kommentera någon på bussen istället för att titta på andra hållet så tycker jag nog att man är ganska bitter...
  • Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-21 16:01:15 följande:
    Vilket bör ske privat utan att andra bevittnar kanske?
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-21 16:01:15 följande:
    Du har en konstig uppfattning om vad som är flirt.

Personligen älskar jag sex, men jag vill välja själv vad jag ska titta på. Att jag inte vill se en främlings fitta eller kuk på bussen gör mig varken bitter eller tråkig, om du nu trodde det. Om de var mammor har jag ännu större förståelse.
  • Anonym (Jenny)
    Anonym skrev 2023-08-21 16:04:33 följande:
    Vilket bör ske privat utan att andra bevittnar kanske?
    Kanske för dig men långtifrån för alla
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-21 16:07:13 följande:
    Du har en konstig uppfattning om vad som är flirt.

Personligen älskar jag sex, men jag vill välja själv vad jag ska titta på. Att jag inte vill se en främlings fitta eller kuk på bussen gör mig varken bitter eller tråkig, om du nu trodde det. Om de var mammor har jag ännu större förståelse.
    Vi gillar olika. 

Olika är bra.
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-08-21 16:03:16 följande:
    Jag har full förståelse för om man inte gillar det men om man tycker att det är såå hemskt så man måste kommentera någon på bussen istället för att titta på andra hållet så tycker jag nog att man är ganska bitter...
    Det är alltid så. Den som inte vill se andras kuk, fitta eller sexakt ska titta bort och hålla käften. Jag tycker tvärtom, att folk kan visa lite respekt för att andra inte vill ta del av deras sexualitet.
  • Pixie99

Men snälla rara, vilka ytterligheter det blir fråga om. Det finns ju mellanting mellan att vara en mormon och att vara String-Emil. Jag skrevar inte för främlingar på ett café, men kanske ändå tycker om att män tittar till lite på mina ben om jag har en kort kjol och jag kanske tycker att det känns lite smickrande om någon spanar in min rumpa på gymet. Det betyder ingenting annat än att jag fortfarande är en sexuell varelse som tycker att det är trevligt att då och då få en liten bekräftelse på det, trots att jag inte är 20 längre.

Svar på tråden Visa upp sig