• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym

Bedrövligt att man är så ego att man tvingar på andra sitt könsorgan, hänsyn tack.

• Anonym (Kilten)

Samma som när kvinnor till och med se ka lyfta på kilten gör att se vad vi har under. Drägg finns på båda sidor...

• Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Lnn) skrev 2023-08-22 14:22:09 följande:

Vi kanske ska importera den iranska sedlighetspolisen. Oj ve, en kvinna med kort kjol, bäst att lära henne veta hut. Fram med käppen, Achtung Achtung, Alles in Ordnung!!!

Nu handlar tråden om att VISA FITTAN, inte att ha kort kjol.
    Fortfarande är det INGEN som klagat på korta kjolar. Kan vi släppa det nu?
  • Anonym (Lnn)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-22 19:36:07 följande:
    /* Woosh */   
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-22 19:36:07 följande:
    Ånä vi får allt älta detta hela veckan ut, så att de allra ängsligaste här i tråden får sitt och blir belåtna 
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-22 20:00:58 följande:
    Ånä vi får allt älta detta hela veckan ut, så att de allra ängsligaste här i tråden får sitt och blir belåtna 
    Ja, jag förstår att ni gillar att älta saker utanför trådens ämne, men det är OT.
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-22 20:15:59 följande:
    Ja, jag förstår att ni gillar att älta saker utanför trådens ämne, men det är OT.
    Tror jag just klev på någons riktigt ängsliga tå
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-22 20:48:43 följande:
    Tror jag just klev på någons riktigt ängsliga tå
    Ängslig för att jag inte vill se en främlings nakna fitta? Nja, det är nog inte riktigt rätt ord. Äcklad är mer passande.
  • Anonym (Lnn)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-22 20:51:41 följande:
    Ängslig för att jag inte vill se en främlings nakna fitta? Nja, det är nog inte riktigt rätt ord. Äcklad är mer passande.
    Ska alla i duschen på badhuset eller gymet avlägsna sig när Ers Höghet behagar att gå in?
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Lnn) skrev 2023-08-22 21:01:21 följande:
    Ska alla i duschen på badhuset eller gymet avlägsna sig när Ers Höghet behagar att gå in?
    Vi tar det igen då:
    Tråden handlar om att visa upp fittan.
    Tråden handlar INTE om att duscha på gymmet.
    Tråden handlar inte korta kjolar.
    Tråden handlar om att visa fittan genom att sära i utrymmen där man inte förväntas visa fittan, på uteserveringar i detta fall.
    Kan inte förklara tydligare nu. Går det fortfarande in så får du be någon annan förklara vad tråden handlar om.
Svar på tråden Visa upp sig