• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym
    Pussan skrev 2023-08-21 22:45:52 följande:
    Nej det är den som anmäler. Om ingen gör en fånig anmälan av en för kort kjol så upptar det ingen tid alls för polisen. Då kan polisen ägna sig åt såna som spränger hus eller avrättar gängmedlemmar ute på stan bland andra människor. som kan råka komma i vägen Eller kanske knarkligor eller ligor som håller kvinnor utan pass och uppehållstillstånd som fångar och tvingar dem att prostituera sig...eller nåt...
    Eller så kan de utreda en fitta som varit synlig ett par sekunder.
    Det är vi medborgare som väljer.
    Ingen utom du har pratat om att polisanmäla en kort kjol
  • Pussan
    Anonym skrev 2023-08-21 22:58:00 följande:
    Ingen utom du har pratat om att polisanmäla en kort kjol
    Jag skrev för kort kjol. Men det såg du inte?
  • Anonym
    Pussan skrev 2023-08-21 23:01:49 följande:
    Jag skrev för kort kjol. Men det såg du inte?
    Inte ens en för kort kjol har någon pratat om att polisanmäla. utom du
  • Anonym (Agda)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-20 21:42:49 följande:
    TS startar en tråd under sex och sånt och kallar fittan för härligheten. Vågar mig nog på en gissning att han blev jävligt kåt. Men gissar också att du bara låtsas tro något annat.

Är hen en kåt fluktare med livlig fantasi?? Creepy m tråd under sex och sånt där hen kallar fittan för härligheten ja. 
  • Pussan
    Anonym skrev 2023-08-21 23:07:44 följande:
    Inte ens en för kort kjol har någon pratat om att polisanmäla. utom du
    Jag ger upp försöken till en diskussion med dig. När Miss Demeanor skrev att hon hade rätt att gå på stan i kort kjol så fick du det till att man måste vända bort blicken för att slippa se hennes underliv.
    Men när när jag skriver om en fånig anmälan av att någon har ¨för kort kjol¨ så låtsas du inte förstå vad jag menar. 
    Slut
  • Pussan

För att nu svara TS (till slut) så ja, självklart finns det kvinnor som tänder på att visa upp sig. Jag kan inte veta hur vanligt det är, men finns absolut.
    Men som någon annan också skrivit här; ingenting säger om det var så i detta fallet eller om det var helt omedvetet. 

• Anonym
    Pussan skrev 2023-08-22 11:58:14 följande:
    Jag ger upp försöken till en diskussion med dig. När Miss Demeanor skrev att hon hade rätt att gå på stan i kort kjol så fick du det till att man måste vända bort blicken för att slippa se hennes underliv.
    Men när när jag skriver om en fånig anmälan av att någon har ¨för kort kjol¨ så låtsas du inte förstå vad jag menar. 
    Slut
    Det var jag som skrev det.
    Nu får du gissa hur detta hänger ihop.
  • Anonym (Jenny)
    Anonym skrev 2023-08-22 12:04:49 följande:
    Det var jag som skrev det.
    Nu får du gissa hur detta hänger ihop.
    Sök professionell hjälp 
  • Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-22 12:16:44 följande:
    Sök professionell hjälp 
    Det finns en enkel förklaring.
    Vill du ha hjälp att förstå den?
  • Anonym (Lnn)

Vi kanske ska importera den iranska sedlighetspolisen. Oj ve, en kvinna med kort kjol, bäst att lära henne veta hut. Fram med käppen, Achtung Achtung, Alles in Ordnung!!!

Svar på tråden Visa upp sig