• HenrikP

Visa upp sig

Har en fråga till er kvinnor. Jag besökte flera uteserveringar nu i somras och vid 2 tillfällen hamnade jag i ett läge där en kvinna satt en bit bort vid ett bord med kort kjol och som särade på benen diskret och på så sätt visade upp hela härligheten. Det kändes som det var medvetet att jag skulle se. Min fråga, är det vanligt förekomande? tänder vissa kvinnor på att andra kan se? 

• Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-22 21:08:37 följande:
    Vi tar det igen då:
    Tråden handlar om att visa upp fittan.
    Tråden handlar INTE om att duscha på gymmet.
    Tråden handlar inte korta kjolar.
    Tråden handlar om att visa fittan genom att sära i utrymmen där man inte förväntas visa fittan, på uteserveringar i detta fall.
    Kan inte förklara tydligare nu. Går det fortfarande in så får du be någon annan förklara vad tråden handlar om.
    Sorry alla vi andra är alldeles för jordnära för att problematisera något som i grunden inte är ett problem.
  • Anonym (Önsketänkande)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-22 21:15:44 följande:
    Sorry alla vi andra är alldeles för jordnära för att problematisera något som i grunden inte är ett problem.
    Du behöver inte vara sorry, du får gärna tycka att blottning är okej. Fast att kalla det jordnära förstår jag inte riktigt Cool
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Önsketänkande) skrev 2023-08-22 21:24:24 följande:
    Du behöver inte vara sorry, du får gärna tycka att blottning är okej. Fast att kalla det jordnära förstår jag inte riktigt // Cool
    Tack, då vet vi hur det ligger till 
  • Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-22 21:15:44 följande:
    Då vet vi vad du säger till din dotter när en främmande man ovälkommet visar sitt könsorgan för henne. "I vår familj är vi jordnära och gör inte problem av detta som inte är ett problem"
  • Anonym (Jenny)
    Anonym skrev 2023-08-22 21:34:52 följande:
    Då vet vi vad du säger till din dotter när en främmande man ovälkommet visar sitt könsorgan för henne. "I vår familj är vi jordnära och gör inte problem av detta som inte är ett problem"
    Har bara söner. Prova med någon annan vetja.
  • Anonym (Men alltså)
    Anonym (Jenny) skrev 2023-08-22 21:39:08 följande:
    Har bara söner. Prova med någon annan vetja.
    Det dyker kanske upp flickvänner i din familj...
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Men alltså) skrev 2023-08-22 21:44:35 följande:
    Det dyker kanske upp flickvänner i din familj...
    Världsrekord i ängslighet 
  • Core
    Anonym (Lnn) skrev 2023-08-22 21:01:21 följande:
    Ska alla i duschen på badhuset eller gymet avlägsna sig när Ers Höghet behagar att gå in?
    Haha vafan är det för liknelser ni kör med? Är det nån form av aggressiv pseudofeminism? Går det lika bra att  en snubbe sitter manspread och låter kuken dingla lite fint mot smidigt vänd mot tjejer?

Släng runt med fittan hur mycken ni vill, jag kunde inte bry mig mindre, men sluta upp med hyckleriet, det blir ju patetiskt 
  • Anonym (Kilten)
    Anonym skrev 2023-08-22 21:34:52 följande:
    Är väl ändå lite skillnad på att faktiskt visa det och att några sliskiga människor spanar in under kjolen/klänningen, eller jämställer du att bära kjol och klänning med att vifta med könet helt öppet? 

Prova att anmäl att du sett könet under en kjol så får vi svart på vitt vad lagen anser om smygtittare. Man har ett val att inte kika mellan benen på kjolbeklädda personer. 
  • Core
    Anonym (Kilten) skrev 2023-08-23 07:07:30 följande:
    Är väl ändå lite skillnad på att faktiskt visa det och att några sliskiga människor spanar in under kjolen/klänningen, eller jämställer du att bära kjol och klänning med att vifta med könet helt öppet? 

Prova att anmäl att du sett könet under en kjol så får vi svart på vitt vad lagen anser om smygtittare. Man har ett val att inte kika mellan benen på kjolbeklädda personer. 
    Lite för korta och luftiga shorts och pitten kommer hänga där. 
Svar på tråden Visa upp sig