LMSM skrev 2024-01-25 19:35:18 följande:
Ja det är väldigt tacksamt! Vi har olika pappor men e är ju ändå mina gener med samma mamma såklart.
har tänkt lite som du dock att det kanske skulle kännas som det var hennes och sånt men samtidigt henne älskar jag ju mer än ngt och jag skulle kunna se mig själv och mamma och resten av min familj i barnet då också. Jag tror ändå det skulle vara bättre för min del men alla är ju såklart olika och ska göra det som känns bäst för dom.
fint att du har en svägerska som kan tänka sig, det är nog inte alla som gjort det.
jag har nog landat i att jag kör igång med sprayen imorgon en vecka efter äggplock 😂 man är ju galen var ju nära på att hoppa från balkongen för tre veckor sedan innan jag började med sprutorna haha ? tur att man glömmer snabbt!
Så spännande att Vara igång och på nytt ställe också! Lycka till hoppas allt går bra! ❤️
Ja men det blir det ju ändå, ni har generna gemensamt från er mamma

Här har vi inga gemensamma gener, men hon är ingift i familjen via min bror och varit en mycket nära vän även innan dess

. Hoppas såklart inte behöva gå så långt. Låter verkligen som ett fint och rimligt resonemang! Tror också det känts än lättare om det varit en syster som man delat gener med.
Yeayh va spännande att nu vara igång! Jisses ja, man förtränger snabbt och laddar om med nytt hopp! Varje behandling innebär trots allt ett nytt framtidshopp.
Ja känns jättebra! Så tacksam för Danmark, där alla klinikerna hittills lyssnat(! På riktigt!) på oss (utom en men det var inte heller en läkare) hela vägen och inte som i Sverige som totalt ignorerar historiken och direkt fäller mina ägg.
Stort tack detsamma!