LMSM skrev 2024-01-21 08:33:57 följande:
Tack ❤️🙏
ja jag börjar bli väldigt rädd nu. Jag känner mig också helt jävla slut och har ingen mer energi samtidigt som jag känner mig stressad över att inte köra igång direkt.
det känns som det går bakåt istället för framåt. Hade förväntat mig ett litet litet framsteg och bättre resultat även om jag inte vågade tro på att det skulle gå vägen
läkarna sa att de var förvånade igår. Jag var så ledsen och blev helt nlllställd så kunde inte ställa några frågor men De skulle ringa tillbaka idag för att prata om nytt möte nästa steg osv. Dock sa dom att se föreslår icsi nästa gång. Förstår inte vrf de in körde 50/50 bara?.
fubderar även på om det är jag som ätit alldeles för mkt lussebullar under december 😂 eller om det är den göra dosen som gör äggen sämre? Eller om det ens är ägglvalitrt eler hårda skal eller ngt annat.
var ju så inställd på att besluta om lägre dos ester sista misslyckade förösler men istället sa jag ingenting när de höjde från 375 till totalt 450 (150 menopour + 300 gonal f) den här gången.
visst har du också beslutat att välja cvl?
Ja, såklart förväntar man sig framsteg efter 3 omgångar! Men det kanske var fruktansvärd otur nu, i och med att de själva är väldigt förvånade över hur det gick. Gjorde ni ICSI omgång 2 och 3? Hur många ägg fick ni ut då? Verkligen tråkigt att de inte safeade och körde 50/50. Tufft med långa protokollet också.
Haha kan inte tänka mig att det har med tillfällig kost att göra, troligtvis inte något du har kunnat påverka själv. Det med dosen känns så svårt, känns som att de flesta läkare inte verkar tycka det spelar större roll vad och hur mycket man får, bara om man riskerar att bli överstimulerad.
Ja, det lutar åt cvl för oss. Är på cykeldag 21, ingen äl än. Har börjat med melatonin så kanske det som drar ut på det ytterligare. Läste att det ska ha god effekt på celldelning så vill testa det innan nästa försök.