Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 10:42:57 följande:
Varför jagar du efter männen istället för att låta dem kontakta dig? Som kvinna behöver man inte jaga, och jag säger inte detta för att trigga personer som Kaffedraken, det är bara så ration ser ut på olika dejtingsidor och appar. Och faktum är att många män fortfarande är känsliga för att bli kontaktade, det är många som drar sig tillbaka då. Så det du kan göra är att besöka deras sida och möjligen sätta ett hjärta på deras presentationstext. Längre än så behöver du inte gå. De ser att du varit där och om de är intresserade kommer de att skriva.
Och varför söker du dig till gamla gubbar...? Du är bara 46 år! Din sökpreferens borde ligga från 35 och uppåt!
Kan berätta mer om mina personliga erfarenheter också, jag är två år yngre än dig och har inga problem med besökare, inkommande meddelanden osv. Jag har under den tiden jag haft mitt konto (ca två år) kontaktat EN man, resten skriver till mig och det är en strid ström av inkommande meddelanden från nya personer dagligen. Utseendet duger definitivt och jag har en vettig profiltext. De yngsta som kontaktar mig är runt 25 (för ungt för mig) och den äldsta kanske runt 50. Sedan får du tänka på att gamla gubbar kanske inte är så aktiva online och med appar.
Om du vill veta om någon läst ditt meddelande så klicka bara på den personen i meddelandelistan. Om deras avatar/ruta syns under ditt meddelande så har de läst det.
Fråga om du undrar något mer!
Det kan vara så att jag söker i ett svårt åldersspann och dessutom skrämmer bort dessa gubbar genom att kontakta dem.
Vad kan jag säga.... Jag är en flicka med daddy issues, som börjar bli lite tant. Kombinationen är svår.
Jag ska ändå testa att söka yngre, bara för själva testets skull. Vem vet, jag kanske gillar det om jag provar ;)
Garanterat kommer jag att fråga om fler saker.