• Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Jag fattar inte hur sidan fungerar. Kan jag inte läsa ifall mina skickade meddelanden är lästa? 

Jag har kontaktat säkert 40 olika män sedan  jag blev medlem i fredags kväll. Ingen har svarat eller ens besökt min sida. Ser de mig inte, eller har männen blivit så här kräsna? Jag kan tillägga att jag ser ganska bra ut och har sökt kontakt med män som är ca 10 år äldre än jag, och de är helt vanliga killar med helt vanliga jobb.

Gör jag någonting fel?

• Svar på tråden Hur funkar Happypancake?
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 10:50:46 följande:
    Det kan vara så att jag söker i ett svårt åldersspann och dessutom skrämmer bort dessa gubbar genom att kontakta dem.

Vad kan jag säga.... Jag är en flicka med daddy issues, som börjar bli lite tant. Kombinationen är svår.

Jag ska ändå testa att söka yngre, bara för själva testets skull. Vem vet, jag kanske gillar det om jag provar ;)

Garanterat kommer jag att fråga om fler saker. 
    Ja jag tror/gissar att många "äldre" kan ha ett mer traditionellt tankesätt faktiskt. Yngre är mindre känsliga för att kvinnor tar kontakt verkar det som. Tror det är en generationsfråga...

Absolut, testa större spann neråt! Du kan bli glatt överraskad :) Och jag tror inte att dina issues är ett problem heller, så länge du inte låter det gå över i desperation. Jag råder dig fortfarande till att försöka avvakta och inte kontakta männen, vänta några dagar och se vad som händer. Fila på bilder och text så länge. Sök och besök för all del! Män som ser att du besökt dem kommer i de flesta fall att åtminstone besöka dig tillbaka.

Lycka till!
  • Anonym (What?)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 10:46:38 följande:

Ju mer jag tänker på det desto märkligare att du inte får några som skriver till dig. Har du ett bra profilfoto? En profiltext om vad du söker, som inte utstrålar bitterhet och krav? Det kan ta en stund innan ens foto godkänns första gången, men att du inte får några besökare eller meddelanden låter så himla konstigt! Jag tror dig när du säger att du är attraktiv och van att få komplimanger. De första dagarna när jag skaffade konto var det flera hundra som skrev till mig, och jag ser mig verkligen inte som någon skönhetsdrottning heller.

Jag har ett bra foto, men ändrade i min text nu då jag tänkte att den var möjlig att tolka som krävande.
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 11:08:40 följande:
    Jag har ett bra foto, men ändrade i min text nu då jag tänkte att den var möjlig att tolka som krävande.
    Jag har märkt att dom få som har skrivit till mig verkar inte ha läst min profil text lite konstigt..
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 10:55:22 följande:

Profil bilden är nog väldigt avgörande har jag förstått det räcker att dom ser den för att inte besöka profilen eller tvärtom 

Jag ska överväga att byta ut min även om jag själv tycker att min bild är bra.
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 11:19:06 följande:
    Ja bilden är nog ganska viktig 
    Skulle vara roligt att få titta på din profil om jag får ?
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 11:19:06 följande:
    Jag är också nyfiken faktiskt :) Förstår att du säkert inte vill outa dig så, men hade varit lättare att ge råd då. Visa för en kompis kanske?
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 11:21:06 följande:
    Ja bilden är nog ganska viktig 
    Skulle vara roligt att få titta på din profil om jag får ?
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 11:26:14 följande:
    Jag är också nyfiken faktiskt :) Förstår att du säkert inte vill outa dig så, men hade varit lättare att ge råd då. Visa för en kompis kanske?

Ja, det vore kul att kunna visa er men då ryker förstås anonymiteten.
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 11:29:37 följande:
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 11:26:14 följande:

Ja, det vore kul att kunna visa er men då ryker förstås anonymiteten.
    Det går ju att skriva privat här 
  • Anonym (What?)

Nu har jag sökt på kvinnor i min ålder. Visserligen får jag ju då upp enbart homosexuella/ bisexuella kvinnor, om nu det har betydelse, men nog tycker jag att min profilbild är bättre så sett att jag är snyggare än de allra flesta.

Kollade om jag hade någon spärr mot besök eller svar igång, men nej....

• Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 11:44:38 följande:

Nu har jag sökt på kvinnor i min ålder. Visserligen får jag ju då upp enbart homosexuella/ bisexuella kvinnor, om nu det har betydelse, men nog tycker jag att min profilbild är bättre så sett att jag är snyggare än de allra flesta.

Kollade om jag hade någon spärr mot besök eller svar igång, men nej....

Jag ser bara kvinnor eftersom jag har den sök inställningen man kan blockera en profil om man vill 
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?