• Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Jag fattar inte hur sidan fungerar. Kan jag inte läsa ifall mina skickade meddelanden är lästa? 

Jag har kontaktat säkert 40 olika män sedan  jag blev medlem i fredags kväll. Ingen har svarat eller ens besökt min sida. Ser de mig inte, eller har männen blivit så här kräsna? Jag kan tillägga att jag ser ganska bra ut och har sökt kontakt med män som är ca 10 år äldre än jag, och de är helt vanliga killar med helt vanliga jobb.

Gör jag någonting fel?

• Svar på tråden Hur funkar Happypancake?
  • Anonym (Halt)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-06-09 17:44:28 följande:
    Min erfarenhet är tvärtom. Där mannen har tagit initiativ har det gått bättre.
    Många kvinnor tycker det är jobbigt med alla män som visar intresse. Bättre att kvinnan själv väljer ut mannen hon attraheras av och tar initiativ.
  • Anonym (Halt)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:44:48 följande:
    Jag menar ICA Maxi.

Gå fram till en snygg tjej bara och dra igång!
    Lysande idé. Eller inte Drömmer Många kvinnor gillar inte att män tar kontakt på det sättet, de känner sig överrumplade och det är obehagligt. Finns bättre ställen som är mer lämpade för sånt. Krogen eller nätet t ex.
  • Anonym (Halt)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:45:52 följande:
    Nej, det skulle jag inte. Det har fortfarande ingenting med bekräftelse eller skrivklåda att göra.
    Förvånad
  • Anonym (Halt)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 17:39:30 följande:
    Jag fick känslan av att du inte tyckte det kändes helt bra. Du undrade om män blivit kräsna och om du gjorde nåt fel. Du skrev ju t o m till gubbar som inte direkt var några hunks. De borde vara överlyckliga att en så snygg kvinna som du visar intresse.
    Nån mer kvinna här som tänker så om män?
  • Anonym (What?)
    Anonym (Halt) skrev 2024-06-09 17:39:30 följande:
    Jag fick känslan av att du inte tyckte det kändes helt bra. Du undrade om män blivit kräsna och om du gjorde nåt fel. Du skrev ju t o m till gubbar som inte direkt var några hunks. De borde vara överlyckliga att en så snygg kvinna som du visar intresse.
    Ja absolut. Jag tog det däremot inte personligt, dvs som att frånvaron av besök skulle bero på något fel på just mig.

Jag har skrivit till gubbar som jag finner attraktiva och någorlunda inom mitt spann. Som jag tidigare nämnde i tråden har jag alltid varit en pappas flicka, så att jag skriver till "gubbar" ska inte ses som att jag tycker att jag gör ett nedköp, däremot är åldersskillnaden väldigt stor ned till kvinnor som är ännu yngre än jag.
  • Anonym (Halt)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:50:45 följande:
    Ja absolut. Jag tog det däremot inte personligt, dvs som att frånvaron av besök skulle bero på något fel på just mig.

Jag har skrivit till gubbar som jag finner attraktiva och någorlunda inom mitt spann. Som jag tidigare nämnde i tråden har jag alltid varit en pappas flicka, så att jag skriver till "gubbar" ska inte ses som att jag tycker att jag gör ett nedköp, däremot är åldersskillnaden väldigt stor ned till kvinnor som är ännu yngre än jag.
    Då misstolkade jag. Du skrev att du är väldigt snygg och att männen inte direkt var några hunks, de var 7:or har jag för mig du skrev.
    Tror du att andra kan ta det personligt om de inte får besök eller mejl?
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:44:48 följande:
    Jag menar ICA Maxi.

Gå fram till en snygg tjej bara och dra igång!
    Jo det skulle jag göra det kan jag inte för jag vet inte hur man gör så är det 
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-09 17:46:00 följande:

Ja nu skiter jag i denna sajt och åker ut till naturen och vandrar istället fasen så mycket roligare 

Låter bra 👍 Du kan ju kolla på något naturforum om några trevliga människor vill hänga med. Möjligen dyker någon tjusig donna upp, annars kan det ju bli trevligt ändå.
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:53:46 följande:
    Låter bra 👍 Du kan ju kolla på något naturforum om några trevliga människor vill hänga med. Möjligen dyker någon tjusig donna upp, annars kan det ju bli trevligt ändå.
    Jag har försökt men det är inte så lätt att hitta någon som vill vara med 
  • Anonym (Halt)
    Anonym (What?) skrev 2024-06-09 17:50:45 följande:
    Flera kvinnor här har skrivit att det är fel på mig och andra män om vi inte får besök och mejl från kvinnor. Vad tycker du om det?
Svar på tråden Hur funkar Happypancake?