• Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Jag fattar inte hur sidan fungerar. Kan jag inte läsa ifall mina skickade meddelanden är lästa? 

Jag har kontaktat säkert 40 olika män sedan  jag blev medlem i fredags kväll. Ingen har svarat eller ens besökt min sida. Ser de mig inte, eller har männen blivit så här kräsna? Jag kan tillägga att jag ser ganska bra ut och har sökt kontakt med män som är ca 10 år äldre än jag, och de är helt vanliga killar med helt vanliga jobb.

Gör jag någonting fel?

• Svar på tråden Hur funkar Happypancake?
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-10 11:05:04 följande:
    Nä det stämmer jag är utbildad men kanske inte hög vad som krävs för det men pengar har jag så i den delen har du rätt 
    Du låter faktiskt som en härlig man ända till dess man kan ana bitterhet och dålig självkänsla hos dig. Den där Benny som diskuterar sakfrågan är ju jättetrevlig.
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-10 11:05:04 följande:
    Nä det stämmer jag är utbildad men kanske inte hög vad som krävs för det men pengar har jag så i den delen har du rätt 
    Rätt och rätt förresten... Jag är åtminstone långt ifrån ensam. TinaT gjorde ju till och med en låt om fenomenet:

Många män med högt intellekt och betitlade utbildningar vet också om detta då de tydligt skyltat med just de egenskaperna så att vi (inte minst pappas flickor) inte missar dem...
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-10 12:01:02 följande:
    Rätt och rätt förresten... Jag är åtminstone långt ifrån ensam. TinaT gjorde ju till och med en låt om fenomenet:

Många män med högt intellekt och betitlade utbildningar vet också om detta då de tydligt skyltat med just de egenskaperna så att vi (inte minst pappas flickor) inte missar dem...
    Ja om alla välutbildade är så bra då kan dom ju ta över och bygga samhället för inte är det väl dom som bygger husen som bor i eller ser till så att du kan få mat att äta snacka om diskriminera längre stående rang av människor