• Anonym (What?)

Hur funkar Happypancake?

Jag fattar inte hur sidan fungerar. Kan jag inte läsa ifall mina skickade meddelanden är lästa? 

Jag har kontaktat säkert 40 olika män sedan  jag blev medlem i fredags kväll. Ingen har svarat eller ens besökt min sida. Ser de mig inte, eller har männen blivit så här kräsna? Jag kan tillägga att jag ser ganska bra ut och har sökt kontakt med män som är ca 10 år äldre än jag, och de är helt vanliga killar med helt vanliga jobb.

Gör jag någonting fel?

• Svar på tråden Hur funkar Happypancake?
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-10 11:05:04 följande:
    Nä det stämmer jag är utbildad men kanske inte hög vad som krävs för det men pengar har jag så i den delen har du rätt 
    Du låter faktiskt som en härlig man ända till dess man kan ana bitterhet och dålig självkänsla hos dig. Den där Benny som diskuterar sakfrågan är ju jättetrevlig.
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-10 11:05:04 följande:
    Nä det stämmer jag är utbildad men kanske inte hög vad som krävs för det men pengar har jag så i den delen har du rätt 
    Rätt och rätt förresten... Jag är åtminstone långt ifrån ensam. TinaT gjorde ju till och med en låt om fenomenet:

Många män med högt intellekt och betitlade utbildningar vet också om detta då de tydligt skyltat med just de egenskaperna så att vi (inte minst pappas flickor) inte missar dem...
  • Benny62
    Anonym (What?) skrev 2024-06-10 12:01:02 följande:
    Rätt och rätt förresten... Jag är åtminstone långt ifrån ensam. TinaT gjorde ju till och med en låt om fenomenet:

Många män med högt intellekt och betitlade utbildningar vet också om detta då de tydligt skyltat med just de egenskaperna så att vi (inte minst pappas flickor) inte missar dem...
    Ja om alla välutbildade är så bra då kan dom ju ta över och bygga samhället för inte är det väl dom som bygger husen som bor i eller ser till så att du kan få mat att äta snacka om diskriminera längre stående rang av människor
    Och så är det tydligen bara jag som vågar att inte ha en anonym profil här det säger ju en del 
  • Anonym (What?)
    Benny62 skrev 2024-06-10 12:41:50 följande:
    Ja om alla välutbildade är så bra då kan dom ju ta över och bygga samhället för inte är det väl dom som bygger husen som bor i eller ser till så att du kan få mat att äta snacka om diskriminera längre stående rang av människor
    Och så är det tydligen bara jag som vågar att inte ha en anonym profil här det säger ju en del 
    Du har missförstått vad attraktion är. Attraktion handlar inte om att bestämma sig för vad man tycker är bra eller ej. Det är istället medfödda och/ eller tidigt inlärda känsloreaktioner.
  • Anonym (Glenn XXL)

Avslaget sedan länge på den sidan. Gäsp.

• Perka10

Kan jag skriva att jag söker en kvinna som gillar sex och och har stor slida på Happypancake utan att bli utslängd?

• Anonym (Vänta)
    Perka10 skrev 2024-06-16 12:11:34 följande:

Kan jag skriva att jag söker en kvinna som gillar sex och och har stor slida på Happypancake utan att bli utslängd?

Du kan säkert skriva vad du vill, men du lär ju inte få några svar om du skriver så
  • Perka10

Okey, får väll försöka. Måste väll finnas ngn som enligt tidigare skrivare vill veta vad som finns bakom profilen?

• Anonym (Vänta)
    Perka10 skrev 2024-06-16 13:55:08 följande:

Okey, får väll försöka. Måste väll finnas ngn som enligt tidigare skrivare vill veta vad som finns bakom profilen?

Vill du inte ha matchningar eller chans att träffa någon?
    Även om jag endast sökt tillfälligt sex eller kk så hade jag inte svarat på någon som uttrycker sig så korkat och ocharmigt i sin profiltext.
  • Anonym (Pussochkram)

Det är en sida där man loggar in och så träffas gubbar och tanter och pussas och kramas

• Anonym (Emma)

Ja du har gjort nåt fel. Jag är 48 år och fick flera hundra meddelande under bara min första timme på happy pancake. Från män i alla åldrar. Men jag bor i storstadsregion visserligen, det kanske inte du gör?

på ett dygn hade jag nog över 1000 meddelande. Det måste ha blivit nåt tekniskt fel när du registrerade dig. Det tar någon dag innan bilderna godkänns, så det första dagen är ingen mening att logga in. 

• Anonym (HP 4love)

Den fungerade jättebra!
    Träffade min flickvän där för 13 år sedan och vi är fortfarande ett par!

• Anonym (Nej)

Min erfarenhet från när jag var singel var att Happy Pancake var en sida som inte fungerade. Ingen svarade på ens meddelanden där, vilket var en stor skillnad mot många andra dejtingsidor där man normalt i alla fall får svar någon gång ibland.

• Anonym (Oklart)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-08 12:50:12 följande:

Min erfarenhet från när jag var singel var att Happy Pancake var en sida som inte fungerade. Ingen svarade på ens meddelanden där, vilket var en stor skillnad mot många andra dejtingsidor där man normalt i alla fall får svar någon gång ibland.

"En sida som inte fungerade". Vad var det som inte fungerade?
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Oklart) skrev 2024-08-08 13:11:51 följande:
    "En sida som inte fungerade". Vad var det som inte fungerade?
    Läste du inte nästa mening i mitt inlägg innan du skrev?

Ingen svarade på ens meddelanden där, skrev jag. Alltså fungerade inte sidan.
  • Anonym (Oklart)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-08 22:37:16 följande:
    Läste du inte nästa mening i mitt inlägg innan du skrev?

Ingen svarade på ens meddelanden där, skrev jag. Alltså fungerade inte sidan.
    Jo det gjorde jag. Men du får det ju att låta som att det är något fel på sidan/sidan fungerar inte. Och det stämmer ju inte. Att du inte får svar är inte HP:s fel.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Oklart) skrev 2024-08-09 10:38:40 följande:
    Jo det gjorde jag. Men du får det ju att låta som att det är något fel på sidan/sidan fungerar inte. Och det stämmer ju inte. Att du inte får svar är inte HP:s fel.
    Då missförstår du vad jag menar. Jag hänvisar inte till tekniska problem, även om det skulle kunna ligga ett sådant bakom.

Om absolut INGEN svarar när man skriver till dem, fast man får svar när man presenterar sig på motsvarande sätt på andra sidor, då är det något fel på sidan. Troligen är många av annonserna fejk som ingen hanterar eller så finns det möjligen ett tekniskt problem som gör att meddelanden inte går fram till dem man skriver till.

Förstår du bättre nu?
  • Anonym (Oklart)
    Anonym (Nej) skrev 2024-08-10 14:57:32 följande:
    Då missförstår du vad jag menar. Jag hänvisar inte till tekniska problem, även om det skulle kunna ligga ett sådant bakom.

Om absolut INGEN svarar när man skriver till dem, fast man får svar när man presenterar sig på motsvarande sätt på andra sidor, då är det något fel på sidan. Troligen är många av annonserna fejk som ingen hanterar eller så finns det möjligen ett tekniskt problem som gör att meddelanden inte går fram till dem man skriver till.

Förstår du bättre nu?
    Eftersom andra får svar, så är jag övertygad om att det INTE är sidan det är fel på. Själv varit medlem och det funkade alldeles utmärkt. Det är helt enkelt du som inte får svar på HP.

Förstår du bättre nu?
  • Anonym (Reidar)

Jag har varit med i HP av och till i 5-6 år och under den tiden har jag haft konversationer med tre tjejer. Den förste verkade inte vara riktigt klok. Hon var trevlig till en början, men så smög henne rätta jag fram och hon blev alldeles hysterisk om man inte svarade på hennes meddelanden omedelbart. Precis som om jag hade haft mobilen fasttejpad i ögonlocket... Utöver det verkade hon vara en bra inbilsk en, så jag bröt med henne efter någon vecka. Den andra verkade också trevlig, men plötsligt slutade hon att svara utan att anledning. Kanske fick hon napp hos någon annan, vad vet jag... Den tredje ville bara ha någon att chatta med, kröp det fram så småningom, så jag sa adjö.

Bara för att HP är gratis för medlemmarna betyder det inte att det är lättare där än i andra sajter. Men man kan inte göra så mycket mer än att hoppas att någon svarar så småningom....

Svar på tråden Hur funkar Happypancake?