• Väntarpå4an

BIM januari 2025

Hej! 

Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i januari 2025!

Vi diskuterar om allt och stöttar varandra i bebisverkstaden 😊

Skriv en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM januari 2025
  • TrueResolution
    Björkskogen skrev 2025-01-21 19:07:13 följande:
    Ja lätt! Jag ser oxå 😍😍😍 
    Anonym (Tredje) skrev 2025-01-21 19:14:15 följande:
    Yääääy grattis! 
    Vilken äl dag är du på? :D

då är det inte ren inbillning! Så nervöst att testa imorgon! Tar så hårt på psyket om det skulle vara blankt imorgon Rynkar på näsan

Jag är på ÄL +8 tror jag Skrattande

• Siripiri
    TrueResolution skrev 2025-01-21 18:59:26 följande:

Jag har också känt mig väldigt "ogravid". förutom stickningarna i lördags jag skrev om tidigare och sedan dess ett ENORMT hungerbegär? Men inget annat. Kanske att flytningarna i lutealfasen nu är mer vita än de gulare som kommer innan mensen. 

Har beställt hem tester för att test senare men fick ett infall i eftermiddags (utan morgonurin) att testa och visstfan tycker jag mig se något?? CHOCKEN!? Ångrar direkt att jag testat för nu går jag här orolig pch nojjig och måste vänta till imorgon? Tog absolut tre test och all har samma svaga streck. Oerhört svagt men syns ändå med ögat och är mindre blankt än senaste årets tester..!? 

Vad lätt det blir att sova inatt innan man kan testa imorgonbitti igen 😂

Positivt😍😍😍
  • cheryblossom

Jag har också känt mig väldigt "ogravid". förutom stickningarna i lördags jag skrev om tidigare och sedan dess ett ENORMT hungerbegär? Men inget annat. Kanske att flytningarna i lutealfasen nu är mer vita än de gulare som kommer innan mensen. 

Har beställt hem tester för att test senare men fick ett infall i eftermiddags (utan morgonurin) att testa och visstfan tycker jag mig se något?? CHOCKEN!? Ångrar direkt att jag testat för nu går jag här orolig pch nojjig och måste vänta till imorgon? Tog absolut tre test och all har samma svaga streck. Oerhört svagt men syns ändå med ögat och är mindre blankt än senaste årets tester..!? 

Åh, där är ju ett sträck hörru!! Spännande och jag vågar mig på att säga grattis SkrattandeHjärta
  • Anonym (TrueR)
    Siripiri skrev 2025-01-21 19:34:44 följande:
    Positivt😍😍😍
    cheryblossom skrev 2025-01-21 19:47:48 följande:
    Åh, där är ju ett sträck hörru!! Spännande och jag vågar mig på att säga grattis SkrattandeHjärta

Åh vad fina peppande ni är!! 

Hoppas hoppas att man kan se något imorgon! Blev om möjligt ännu mer nervös över att bli krossad & besviken när man börjar hoppas såhär & tänka så hårt i banorna att det kan vara postivt!! 

Tror alla här som försökt en längre tid förstår 😭

• Annisen87

Är på BIM-2 idag och testade negativt imorse. Fick en liten blödning ÄL+10 vilket aldrig hänt så tidigt i cykeln så fick ett litet hopp om att det kunde vara en nidblödning men vet inte om det är kroppen som spelar mig ett spratt. Fick lite spottings nu på kvällen så vet inte om mensen kanske är på väg... Den här väntan är outhärdlig. Försök 17 så känns lite uppgivet nu :(

Heja alla som kämpar <3 

• Anonym (Ardna)
    Anonym (TrueR) skrev 2025-01-21 19:51:22 följande:
    cheryblossom skrev 2025-01-21 19:47:48 följande:

Åh vad fina peppande ni är!! 

Hoppas hoppas att man kan se något imorgon! Blev om möjligt ännu mer nervös över att bli krossad & besviken när man börjar hoppas såhär & tänka så hårt i banorna att det kan vara postivt!! 

Tror alla här som försökt en längre tid förstår 😭

Håller tummarna att du vaknar till ett tveklöst plus imorgon! Vore konstigt om du tagit flera som visar linje utan att det var något! 

Mitt enda symtom innan bim med vårt första barn var att jag verkligen inte hade några känningar att obsessa över utan kände inget. Hoppas så att det här är er första ledtråd till er bebis 😍❤️

• Anonym (31)

Jag vågar mig på ett grattis Skrattande det där skulle jag tolka som positivt om det var mitt test. 
  • Björkskogen

Ff säger Trifasisk nu 👀 ligger bra över mitt snitt. Sjukt spännande nu. Får hem test i EM, hur ska man kunna jobba idag? 😂

• Anonym (Ardna)
    Björkskogen skrev 2025-01-22 05:45:18 följande:

Ff säger Trifasisk nu 👀 ligger bra över mitt snitt. Sjukt spännande nu. Får hem test i EM, hur ska man kunna jobba idag? 😂

Håller tummarna att du får ett positivt test i eftermiddag och det inte är en lur-kurva 🍀🙏
  • Björkskogen
    Anonym (Ardna) skrev 2025-01-22 05:54:22 följande:
    Håller tummarna att du får ett positivt test i eftermiddag och det inte är en lur-kurva 🍀🙏
    Är redan inställd på att det är en troll-kurva 😬 men vi ser ju. 
Svar på tråden BIM januari 2025